י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
'מתי אבא חוזר'

אב החטופה בפניה נרגשת: " לאשתי לא נותר עוד הרבה זמן"

במהלך פגישתם עם שר החוץ כ"ץ, הוריה של החטופה נועה ארגמני בפנייה מרגשת לשר החוץ של סינגפור: "נועה היא הבת היחידה שלנו, לאשתי לא נותר עוד הרבה זמן. המשאלה שלה זה לראות את נועה עוד פעם אחת - תעזור לנו להגשים את המשאלה"

אב החטופה בפניה נרגשת: " לאשתי לא נותר עוד הרבה זמן"
שר החוץ של סינגפור, ד"ר ויויאן בלאקרישנאן. עם סאלם אלאטרש, אחיו של מוחמד אלאטרש והשר כ"ץ צילום: נגה מלסה | לע"מ

שר החוץ ישראל כ"ץ ובני משפחותיהם של החטופים נועה ארגמני ומוחמד אלאטרש נפגשו היום (שלישי) עם שר החוץ של סינגפור, ד"ר ויויאן בלאקרישנאן.

בפגישה, פנו הוריה של נועה ארגמני, ליאורה ויעקב ארגמני, ואחיו של מוחמד אלאטרש, סאלם, לשר החוץ הסינגפורי על מנת שיפעיל את כל האמצעים העומדים לרשותו לסיוע בשחרור יקיריהם.

שר החוץ ישראל כ"ץ: "אני רוצה להודות לשר בלאקרישנאן על כל התמיכה ועל הפעילות שלו לשחרור החטופים. שמענו את הדברים המרגשים של המשפחות ואני אומר לכם שוב - אנחנו נלחמים כדי להחזיר את כל החטופים הביתה, זאת המטרה העיקרית שלנו מול ארגון הטרור חמאס, ואני מקווה שכתוצאה מהלחץ הצבאי תהיה לנו הזדמנות לבצע עסקה נוספת".

יעקב וליאורה ארגמני, הוריה של נועה ארגמני: "נועה היא הבת היחידה שלנו, היא נחטפה כשהלכה לפסטיבל כדי לשיר, לרקוד ולשמוח. לצערנו, ליאורה חולה במחלת הסרטן, סרטן המוח. היא מטופלת ע״י אחד הצוותים הרפואיים הטובים בעולם, אבל לצערנו אין הרבה מה לעשות, ולא נותר לה הרבה זמן. המשאלה של אשתי היא לראות את נועה רק עוד פעם אחת לפני שיהיה מאוחר מדי - אני מבקש ממכם לעזור לנו להגשים את המשאלה של אשתי".
 
סאלם אלאטרש, אחיו של מוחמד אלאטרש: "למוחמד יש 13 ילדים ששואלים בכל לילה 'מתי אבא חוזר'. המשפחה שלנו עוברת ימים קשים. 5 חודשים שאנחנו קמים בבוקר לחיים לא חיים, לא ככה אנשים צריכים לחיות. אני מקווה שהוא יחזור בחיים, אבל אם תהיה עסקה, אני מקווה שקודם כל הנשים יחזרו".

ישראל כץ מלחמת חרבות ברזל חטופים סינגפור חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד