י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בירת העמק

יעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות: עפולה מציגה - מהפך

עם תנופת פיתוח אדירה והפקדת תכנית המתאר הגדולה ביותר בצפון, בירת העמק מסתמנת כבחירה המובילה למגורים עבור זוגות צעירים ומשפחות. הכירו את הזדמנות הפז להשקעה בקרקע המיועדת לבנייה, ותעשו את הצעד הראשון בדרך הביתה

יעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות: עפולה מציגה - מהפך
עפולה צילום: שאטרסטוק

כל זוג צעיר שעושה את צעדיו הראשונים לאחר החופה רוצה דירה משלו, שתבטיח עתיד טוב למשפחה ולילדים שיבואו, בע"ה. הדבר הופך אפילו משמעותי יותר בקרב בני המגזר החרדי - פלח משמעותי באוכלוסייה שיש לו דרישות ייחודיות בכל הנוגע למגורים. מעבר לדירה, למשפחות חשוב שיהיה גם חיבור לקהילה, תחבורה ציבורית בנגישות גבוהה וכמובן מסגרות חינוכיות לילדים, שיתאימו לערכים של המשפחה.

החדשות הטובות הן, שבימים אלו נפתח חלון הזדמנויות ייחודי להשקעה בעתיד של הזוגות הצעירים. עם הפקדת תכנית המתאר של עפולה לבניית 63 אלף יחידות דיור חדשות, תוכלו גם אתם להצטרף להשקעה בקרקע המיועדת לבנייה, עם הון עצמי נמוך של החל מ-39 אלף ₪ ואפשרות למימון עד כ-80% מהעסקה. מדובר בהשקעה ייחודית, הכוללת ליווי צמוד של היזם לאורך כל התהליך, ייעוץ מלא של משרד עורכי דין, רישום הנכס בטאבו והצגת דוח שמאי על פי תקן 22.

לחצו כאן לפרויקט העצום בעפולה>>>

בירת העמק מתרחבת

משקיעי נדל"ן מנוסים כבר זיהו את הפוטנציאל הטמון בעפולה, שמשנה את פניה בשנים האחרונות ונהנית מהשקעות מדינה של כמיליארד ₪, שצפויות להפוך אותה למרכז תעסוקתי מוביל ואף למטרופולין החמישי של ישראל. בעיר מתוכננים למעלה מ-106 פרויקטים חדשים, הנמצאים בשלבי תכנון ובנייה שונים. כך שלצד קריית הייטק חדשה ומרכז תעסוקתי, תיבנה בעיר גם קריית ממשלה, מוסדות אקדמיה מובילים ובית חולים מורחב.

השינוי המתהווה בעיר, המסייע להנגשה מלאה עם עורקי התחבורה המרכזיים והגברת התחבורה הציבורית, מוביל גם לעלייה משמעותית בביקוש בקרב הקהילה החרדית. עפולה פותחת את שעריה לאוכלוסייה דתית-חרדית, ומצליחה לצבור אהדה גם בקרב קהילות ותיקות כמו חסידות ויז'ניץ, ואף בקרב הציבור הליטאי וחסידות בעלזא, המתבססות בעיר בשנים האחרונות. בעיר הנהנית מצביון מסורתי-דתי, המציעה רשתות מזון עם הכשר מחמיר, לצד מגוון בתי כנסת וכוללים, מסתמן כי גם השכונות החדשות של עפולה יתאפיינו באיכות חיים ייחודית עם מעטפת של קהילה.

"ההשקעה מציגה פוטנציאל תשואה של עשרות אחוזים באחד האזורים המתפתחים ביותר בארץ", אומרים ב"ארזים קפיטול", חברת היזמות המובילה, שעומדת מאחורי המיזם. עם ניסיון של עשרות שנים בליווי פרויקטים ברחבי הארץ, בחברה מאמינים כי ההשקעה בקרקע המיועדת לבנייה, מהווה הזדמנות יוצאת דופן ותמורה מובטחת בעתיד. "כדאי לנצל את ההזדמנות שנוצרה עכשיו, כי תוך זמן קצר המחירים רק יעלו", מסבירים בחברה ומוסיפים כי הקרקע המיועדת לבנייה, נמצאת בסמוך ל 16.5 אלף יחידות דיור שכבר הופשרו  - רובע הפעמון ורובע הגלבוע. בונוס נוסף הוא שהקרקע המיועדת להשקעה היא קרקע פרטית בטאבו, הנמצאת במיקום אסטרטגי ונרשמת על שם הרוכש באופן מיידי.

זה הזמן להבטיח למשפחה שלכם עתיד ורוד, עם השקעה בבירת העמק.

מחיר ללא תחרות ואיכות חיים שעושה נחת למשפחה.

Prime Afula – סוללים את הדרך לדירה

עפולה קרקעות להשקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד