י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
115 כוחות סוס

סקודה סקאלה מתחדשת: כך נראה העיצוב החדש

לפי סקודה, השינוי בעיצוב של הרכב בא לידי ביטוי בכמה תחומים: הפגוש הקדמי עוצב מחדש, הפנסים והגריל הקדמי עוברים שדרוג וגם חישוקי הגלגלים משודרגים

סקודה סקאלה מתחדשת: כך נראה העיצוב החדש
סקודה סקאלה מתעדכנת. משפחתית חדשה בפחות מ-140 אלפי שקלים צילום: סקודה

צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה משיקה בישראל את סקודה סקאלה המחודשת. לפי היבואנית, הסקאלה, שנחשבת כיום למשפחתית העממית של סקודה עברה מקצה של שינויים בעיצוב הרכב, בחלל הפנים וגם במערכות ההנעה.

לפי סקודה, השינוי בעיצוב של הרכב בא לידי ביטוי בכמה תחומים: הפגוש הקדמי עוצב מחדש, הפנסים והגריל הקדמי עוברים שדרוג וגם חישוקי הגלגלים משודרגים. בנוסף, מנוע הטורבו של הסקאלה אומנם לא השתנה בנפח, כלומר עדיין מדובר במנוע בנפח של ליטר אחד, אבל ההספק שלו עכשיו גבוה יותר: הוא צמח מ-110 כוחות סוס ל-115 כוחות סוס הודות לשינוי של הטורבו. תיבת ההילוכים היא עדיין אוטומטית דו מצמדית בעלת שבע מהירויות. מבחינת המימדים, סקאלה המחודשת מבוססת על בסיס גלגלים באורך 2.63 מטרים. רוחבה הוא 1.79 מטרים ואורכה הוא 4.36 מטרים.

רמת הגימור המוצעת בישראל נקראת "סלקשן" וכוללת צג מידע בגודל 8.25 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 8 אינץ', הנעה ללא מפתח, מערכת שמע עם שמונה רמקולים וגם בקרת אקלים דו אזורית. רשימת מערכות הבטיחות כוללת בלימה אוטומטית במצבי חירום, מערכת אקטיבית לשמירת נתיב הנסיעה ומערכת זיהוי מכשולים. מחירה של הסקאלה המחודשת הוא 136,990 שקלים.

צ'מפיון מוטורס סקודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד