כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הכרנו את "אלינה" - המותג שכבש את המגזר הדתי, וזו דעתנו

"כשישנו על המיטה החדשה בפעם הראשונה, וזו היתה חוויה מדהימה. המזרנים החדשים היו נוחים ברמות אחרות, הרגשנו כאילו אנחנו ישנים בבית מלון חמישה כוכבים! גם המיטה הרגישה מעולה, והיא לא זזה כמו שהבנו שקורה במיטות יהודיות בדרך כלל"

הכרנו את "אלינה" - המותג שכבש את המגזר הדתי, וזו דעתנו
מיטת אלינה מרופדת עם ארגז מצעים ומזרן אלינה הייבריד פרימיום צילום: יח"צ

כשהתחתנו לפני חודשיים, אחת הדילמות הכי גדולות שלנו היתה איזו מיטה יהודית נקנה, ואיפה בכלל משיגים מזרנים איכותיים במחירים סבירים. אנ"ש סיפרו לנו על המותג "אלינה", שמייצרים מיטות יהודיות ומזרנים למיטות יהודיות בטכנולוגייה מיוחדת, והסקרנות שלנו התעוררה. החלטנו לבדוק את הנושא לעומק ולראות אם אלינה באמת עומדים מאחורי כל הבאזז!

אז מה עשינו? נכנסנו לאתר של אלינה, שכבר עשה עלינו רושם של חברה שמבינה את הקהל שלה. נדלקנו על המיטה היהודית "כרמל" וגם על המזרן אלינה הייבריד  היוקרתי. ראינו המון המלצות אז השתכנענו. ההזמנה היתה פשוטה, בחרנו בדיוק את הדגם של המיטה שאנחנו רוצים ואת הגדלים, ובתוך דקות קיבלנו אישור הזמנה.

ההפתעה הגדולה היתה כשקיבלנו טלפון תוך כמה ימים מנציג שרצה לתאם איתנו משלוח. אמרנו להם שעדיין לא קיבלנו את הדירה שבה נגור  אז קבענו משלוח לשבוע שאחרי. באותו היום שקיבלנו מפתח לדירה, קיבלנו את המיטה והמזרנים, ויכלנו להיות רגועים שיהיה לנו על מה לישון אחרי החתונה.

יח"צמיטת אלינהצילום: יח"צ

ממש התרגשנו כשראינו את המשאית של אלינה מגיעה. הסבלים היו אדיבים, הם פירקו את המיטה ואפילו לקחו את המזרן הישן שהיה בדירה (בחינם!). תוך כמה דקות הם התקינו לנו את מיטת ה"כרמל". תקשיבו, היא באמת מהממת ושדרגה לנו את חדר השינה!  היא נראית איכותית ועמידה, והכי חשוב, כשחיברנו את המיטות יחיד זה היה נראה פשוט כמו מיטה זוגית רגילה!

אחר כך הסבלים הוציאו מהניילונים את המזרנים, וכבר מהמבט הראשון ראינו שמדובר באחד המזרנים הכי טובים שראינו בחיים. הריפוד, העובי, הבדים. מרגיש יוקרתי בטירוף, כמו מזרנים של בית מלון. 

בהתחלה לא רצינו להוריד את הניילונים, כדי שננסה קודם את המזרנים ונוכל להחזיר אם הם לא יתאימו לנו. אבל אחד הסבלים אמר לנו שזה חלק מהקטע של אלינה - אפשר להוריד את הניילונים, לנסות את המזרנים למשך 101 לילות ואז להחזיר אם זה לא מתאים. הייתי בטוח שהוא סתם אומר, אבל ראיתי אחר כך ביקורות באתר של אנשים שהחזירו את המזרנים והכל היה חלק בלי שעשו להם בעיות.

מייד לאחר ההתקנה קיבלנו גם במייל הנחיות שימוש לתחזוקה נכונה של המיטה והמזרנים - איזה יופי של שירות! 

כשישנו על המיטה החדשה בפעם הראשונה, וזו היתה חוויה מדהימה. המזרנים החדשים היו נוחים ברמות אחרות, הרגשנו כאילו אנחנו ישנים בבית מלון חמישה כוכבים! גם המיטה הרגישה מעולה, והיא לא זזה כמו שהבנו שקורה במיטות יהודיות בדרך כלל.

אתמול קיבלנו עוד מייל מאלינה ובו שאלו לשלומנו ואם אנחנו מרוצים. וואלה, זה מה שנקרא מותג שחושב על הכל!

אז אם גם אתם מחפשים מיטות יהודיות ומזרנים ברמה אחרת, כדאי לכם ממש להכיר את אלינה. זה לא עוד חברה, זה מותג שבאמת דואג ללקוחות שלו, עם שירות קשוב וסופר מהיר, מוצרים פרימיום והכי חשוב - יש שם מישהו לדבר איתו גם אחרי הרכישה.

10/10, אנחנו מאוד ממליצים!

 

אלינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד