כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

איחוד הלוואות - הדרך שלכם לחיים כלכליים טובים יותר

כשמסתכלים על ההתנהלות הכלכלית שלנו, קל להתעלם מהדברים הקטנים - עוד הלוואה פה, עוד משכנתא שם. אבל לאורך זמן, הדברים הקטנים מצטברים לעול כבד שמקשה על ההתנהלות היומיומית. האם יש דרך לפשט את התמונה ולהקל על הנטל? התשובה טמונה בכלי שנקרא איחוד הלוואות

איחוד הלוואות - הדרך שלכם לחיים כלכליים טובים יותר
איחוד הלוואות צילום: אינטואיט פרסום

שלומי הרוש, בעלים של SH פיננסים, פגש לאורך הקריירה שלו עשרות לקוחות הנאבקים עם הלוואות מרובות. "זה מצב שכיח מאוד", הוא מספר. "אנשים לוקחים הלוואה לרכב, למשכנתא, להשכלה, ופתאום הם מוצאים את עצמם מתמרנים בין עשרות תשלומים שונים בכל חודש. זה יכול להיות מתיש נפשית ופיננסית."

אז מה הפתרון?

הפתרון, על פי הרוש, טמון באיחוד כל ההלוואות לתשלום יחיד. "המטרה היא להפוך את התהליך לפשוט, שקוף ויעיל יותר", הוא אומר. "וזה לא רק עניין של נוחות - פעמים רבות, איחוד ההלוואות מביא חד משמעית לחיסכון משמעותי בריביות ובתשלומים הכוללים."

אחד הסיפורים המרגשים שהרוש חולק הוא של משפחת ולדמן מבאר שבע. "הם פנו אלינו אחרי שלקחו משכנתא לבניית בית חדש, אבל המשכנתא לא הספיקה. הם לקחו הלוואות נוספות שיצרו עומס תשלומים גדול. אנחנו איחדנו את כל ההלוואות שלהם, השגנו תנאים מצוינים, וחסכנו להם 330,000 ש"ח בריביות על המשכנתא על ידי מיחזור משכנתא ואיחוד הלוואות . ההחזר החודשי שלהם ירד מ-14,500 ש"ח ל-6,000 ש"ח. זה שינה את חייהם."

אבל לא תמיד צריך מהפך גדול כל כך. "לפעמים, גם שינוי קטן יכול להשפיע מאוד", אומר הרוש. הוא מספר על עמי, שחסך 135,000 ש"ח ו-4,000 ש"ח בהחזר החודשי על ידי שילוב של מיחזור משכנתא ואיחוד הלוואות. "זה לא היה קל, אבל התוצאות היו שוות את זה לחלוטין."

לעיתים, מיחזור המשכנתא לבדו מספיק כדי לחולל שינוי. "שמעון אברג'יל פנה אלינו כי רצה להוריד את העומס של המשכנתא שלו", נזכר הרוש. "הצלחנו להשיג לו הסכם מימון חדש שחסך לו 1,800 ש"ח בכל חודש ו-110,000 ש"ח בריביות בסך הכל. זה נתן לו ולמשפחתו יציבות כלכלית ושקט נפשי."

איך תדעו אם איחוד הלוואות מתאים גם לכם? 

הרוש ממליץ לשאול את עצמכם כמה שאלות: האם אתם מתקשים עם ההחזרים החודשיים? האם אתם משלמים יותר מדי על הלוואות שונות? האם היה לכם יותר קל עם תשלום יחיד מאוחד? אם עניתם בחיוב לשאלות אלו, כדאי לשקול את האפשרות לאיחוד הלוואות.

"הצעד הראשון הוא לפנות למומחים", אומר הרוש. "אנחנו ב-SH פיננסים מקדישים זמן להבין את המצב הספציפי של כל לקוח,עושים אנליזה לכל הנתונים , ואז בונים תוכנית מותאמת אישית שתביא למקסימום חיסכון ויעילות. זה תהליך שדורש ידע, ניסיון ומחויבות אישית ללקוח."

וההמלצה העיקרית של הרוש? אל תחכו. "ככל שמטפלים בזה מוקדם יותר, כך התהליך פשוט יותר וההשפעה מהירה יותר. ראינו איך איחוד הלוואות משנה חיים - נותן לאנשים את החופש להשקיע בעצמם, במשפחה שלהם, בעסק שלהם. זה צעד קטן שיכול לפתוח דלת לעולם שלם של אפשרויות."

אז אם אתם מרגישים שהלוואות מרובות שולטות בחייכם, אל תתנו לזה להמשיך. עם הגישה הנכונה והליווי המתאים, איחוד הלוואות יכול להיות ההזדמנות שלכם לקחת שליטה מחדש על העתיד הפיננסי שלכם, צעד אחד בכל פעם. ואין זמן טוב יותר להתחיל מאשר עכשיו.

רוצים ייעוץ ישירות משלומי? חייגו 050-244-3438

לאתר של שלומי הרוש בעלים S.H פיננסים

איחוד הלוואות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד