י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לשים לזה סוף

"קלי קלי למה עזבתני": זעקת גדולי ישראל למען הרווקים והרווקות

החברים שלו כבר גזרו את השערות הארוכות של בן השלוש שלהם • אתמול התארס החברותא שלו, ועכשיו הוא נשאר אחרון בשיעור, אחרון שעדין מחכה • אפשר לשים לזה סוף! • תפילת הזיווגים של גדולי ישראל ביום תענית אסתר- אל תפספסו את זה!

"קלי קלי למה עזבתני": זעקת גדולי ישראל למען הרווקים והרווקות
ציון החזון איש צילום: קופת העיר

יום תענית אסתר- על היום הזה כתוב בספר "קב הישר": יום תענית אסתר הוא מסוגל מאד שיתקבלו תפילותינו בזכות מרדכי ואסתר. וכל מי שצריך רחמים על איזה דבר שהוא צריך להתפלל, יקח פנאי לעצמו ביום התענית ישפוך ואמרו: כדי לקרוע את השמים עבור הבחורים המבוגרים והנערות המתבגרות, לא מספיקה תפילה אישית של כל אחד בביתו. רק כולנו ביחד במקום אחד, בציון החזון איש. לך כנוס. להפציר בתפילה ביחד, כאילו היה זה בית דין, ממקום אחד, נצעק על בני עמנו, על בני ישראל רחומנו.

איש בל יעדר מתפילה אדירה ונשגבה זו.

לקבלת "שטַר זִווּגִים הֲגונים בְּזאת הַשָנָה" הקליקו כאן >>>

תענית אסתר. השמים פתוחים והזעקה עוד מהדהדת בחללו של עולם "קלי קלי למה עזבתני". "מה שאלתך וינתן לך עד חצי המלכות" - יתאספו ביחד כל גדולי הדור. הקב"ה רוכן אליהם באהבה ורוצה לתת עד חצי המלכות. הם נותנים עצמם לגמרי למען הציבור , והקב"ה נוהג עימהם מידה כנגד מידה. אם רוצים שיהיה לך טוב, ואתה – נושע בזכותם. בתענית אסתר תעלה התחינה של כל גדולי עולם מציון החזון איש. מרטיט לחשוב איך תפילה כזו עולה לשמים וכל המשטינים נמלטים והחומות נופלות, והקב"ה רוכן אל בניו חביביו ונותן ונותן.

לאחר התפילה ביום הקדוש והמסוגל, יחתמו מניין גדולי הדור– אחר נתינת הצדקה המסוגלת עבור הלוקחים על עצמם מתנות לאביונים למשפחה אחת מאלפי המשפחות שמקבלות ביום הפורים מקופת העיר שיחו לפני ה' ויבקש בקשתו, ויזכיר זכות מרדכי ואסתר, אשר בזכותם יעתר לו הקב"ה, ויפתח לו שערי רחמים, ותקובל תפילתו ברצון.

ביום המסוגל והקדוש הזה, יום שנקבע לפני 300 שנה ליום של תפילה ותחנונים, ליום של ישועות ניסיות, ביום המסוגל הזה שעליו נאמר במגילת אסתר ונהפוך הוא, ביום שנהפכו כל הגזירות לישועות, יתכנסו מניין גדולי וצדיקי הדור שליט"א על פי צוואת הקודש של מרן הגר"ח קניבסקי זצ"ל לפעול ישועות לזיווגים הגונים בציון החזון איש על תורמי קופת העיר.

בתום התפילה הזאת, שמרעידה שמים וארץ, שמנענעת את אמות הסיפין, שקולה הולך מקצה העולם ועד קצהו – בתום התפילה הזאת יתרחש מאורע שלא מעלמא הדין.

תנסו לראות בעיני רוחכם איך זה נראה: גדולי הדור המכונסים יחד, שקרעו זה עתה את השמיים, שליבם עוד גדוש ועיניהם מלאות בדמעות – גדולי הדור מפנים שולחן, ומערימים עליו ערמה של טפסים. הם בעצמם, בזמן הגדול והמופלא הזה, כשהלב עוד רוטט והידיים רועדות, הם בעצמם עומדים וחותמים על שטרות. עוד שטר, ועוד אחד, ועוד אחד.

בשטרות האלה הם גוזרים, בכוח גזירת בין דין של מטה, זיווגים הגונים! זיווגים הגונים, סוף לימים ולילות של בדידות, של קושי, של המתנה. זיווגים הגונים! לא מוותרים על זה, לא מוותרים עליהם, על הרווקים והרווקות שכל כך צריכים את הישועה הזו.

כל הכסף יחולק למתנות לאביונים במזומן בפועל בו ביום.

המניין הקדוש שיתכנס בתענית אסתר בציון החזון איש - להעתיר על זיווגים הגונים: מרן הגר"ש שטינמן, מרן הגרש"א שטרן, מרן הגרמ"ש אדלשטיין, מרן הגר"ז ברלין, מרן הגר"נ זוכובסקי, מרן הגר"י קולדצקי, מרן הגרש"צ רוזנבלט, מרן הגרח"פ ברמן, מרן הגרח"י מן ההר, מרן הגר"י סטפנסקי.

לקבלת "שטַר זִווּגִים הֲגונים בְּזאת הַשָנָה" שייחתם בתענית אסתר, הקליקו כאן >>>
 

קופת העיר זיווג הגון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד