י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סופרמרקט של מכוניות

רכב מיד ראשונה קונים באלדן – אלה הסיבות

"יש לנו באלדן הכל, מרכב קטן ועד גדול, מחשמלי ועד דיזל, מפשוט ועד מפואר. יוקרה, ג'יפונים, משפחתיות, אנחנו כיום סופרמרקט של מכוניות"

רכב מיד ראשונה קונים באלדן – אלה הסיבות
רכישה באלדן צילום: יח"צ

הגיעה השעה להתחדש במכונית חדשה, אבל לפתע אנחנו מגלים את מה שכל כך הרבה ישראלים גילו בשנים האחרונות: לקנות מכונית חדשה זה תהליך שקורע את הכיס. אתם זוכרים את הימים שבהם מכונית משפחתית חדשה עלתה בישראל 120,000 שקל? אז הימים האלה עברו מן העולם וחלפו בגלל שהמיסים עלו, הריביות עלו, שערי המטבעות השתוללו, בקיצור לא משנה איך מסתכלים על זה, המציאות עובדת לרעתנו. אבל זה בסדר, בישראל יש מיליוני מכוניות על הכבישים ויש לא מעט מכוניות משומשות, אבל יד על הלב, היתם קונים מכל אחד מכונית משומשת? הסיכוי שזה יקרה נמוך בגלל שכולנו מכירים איך עובד כיום השוק בישראל: סוחרים, נוכלים, מעכרים, אחד מסתיר מנוע גמור, אחד מסתיר דפיקה בשאסי, אחד משקר ואומר שזו המכונית של גיסתו ואחד עשה קומבינה עם העובד של מכון הבדיקה, ודרך אגב כמובן שבדיקה לרכב עולה כסף.

אז מה עושים במצב כזה? הפתרון הוא ללכת למי שבאמת מבין מכוניות, מחזיק במוניטין של שנים רבות בענף הרכב ובעיקר מבוסס ומחזיק מלאי. כיום אם ניקח משפחה ישראלית שרוצה ג'יפון או מכונית משפחתית, הם צריכים לפתוח את הלוחות ואז אם הם רוצים טויוטה, מיצובישי ויונדאי, הם צריכים לבלות חודש בהתרוצצויות בין בעלי מכוניות שחלק מהם מבטלים פגישות, חלק לא הכי ישרים, וחלק אולי ישרים אבל אצלם אין שום הסדרי תשלום. באלדן, מחברות הליסינג וההשכרה הוותיקות בישראל זה לא המצב ואפשר להבין מדוע: אלדן נמצאת כאן עשרות שנים ומשרתת את הישראלים ללא לאות. יש לה צי ענק של רכבים והיא מטפלת בהם בצורה קפדנית ונוהגת בשקיפות.

לדברי שלומי דהן, מנהל המכירות הארצי של אלדן, כיום הבעיה של מחירי המכוניות מורגשת היטב: "כיום יש מחסור משמעותי ברכבים חדשים וזה קשור ליצרני הרכב וגם למה שמתרחש עם המורדים החות'ים". לדבריו, עליית מחירי המכוניות החדשות היא עניין מורגש מאוד, ויש לו גם נתונים: "יש היום המון דוגמאות לרכבים פופולאריים מאוד. אם ניקח לדוגמה את קיה ספורטאז', זהו רכב שלפני כמה שנים אפשר היה לקנות חדש באזור 130 אלף שקל. כיום ספורטאז' חדש עולה 190 אלף שקל בערך, יש אפילו גרסאות שעולות 200 אלף, זו רק דוגמה אחת להתייקרות, אבל זה גם לפתע ממחיש כמה הדור הקודם של קיה ספורטאז' הפך לעסקה משתלמת. ספורטאז' מהצורה הקודמת שהוא ג'יפון אמין וטוב אפשר לרכוש במחיר נמוך יותר ואז הפער מן הדגמים החדשים הוא גדול. וזה תקף בהרבה דגמי רכבים".

 לדברי דהן: "יש לנו באלדן הכל, מרכב קטן ועד גדול, מחשמלי ועד דיזל, מפשוט ועד מפואר. יוקרה, ג'יפונים, משפחתיות, אנחנו כיום סופרמרקט של מכוניות. כיום לקניית רכב מאלדן יש יתרונות בולטים: אנחנו מטפלים רק במוסכים מורשים, לפי סקרים שערכנו 95% מלקוחותינו מרוצים, כל רכב עובר בדיקת קניה ותהליך השבחה וכל ליקוי מתוקן, לא כמו בשוק הפרטי שצריך להשקיע עוד כסף בלסדר את האוטו". באשר להיסטוריית הטיפולים, שמוכרים פרטיים לפעמים לא חושפים, או מזייפים, דהן מדגיש ש"אצלנו אין דבר כזה רכב ללא היסטוריית טיפולים שמוצגת במלואה ללקוח".

עוד דבר שאלדן מציעה וקשה מאוד למצוא בשוק הפרטי: יכולת להתחרט. זו לא טעות. לדברי דהן " יש לנו מבצע שאנחנו קוראים לו "לא מתאים לך תחזיר" אחרי חמישה ימים אפשר להחזיר את הכסף בחזרה. השכן אמר לך שהצבע של האוטו לא יפה? לא נוח לך? אין שום בעיות, אנחנו כאן". המכוניות עצמן, מסביר דהן, יוצאות מהחברה לא רק לאחר השבחה ובדיקה קפדנית: "האחריות שלנו היא שנה עד שלוש שנים לכל הרכבים ואתה מקבל הכל במקום אחד, פתרונות מימון וגם אפשרות לעסקת טרייד אין אם יש רכב ישן שרוצים להביא. יש לנו גם שרות שמאפשר ללקוח שמעוניין במכונית מסוימת שיביאו אותה אל הסניף שבו הוא נמצא כדי שלא יצטרך לנסוע רחוק, וזה לא קל כי אנחנו חברה ישראלית עם פריסה של עשרות סניפים".

ומה עם המכוניות החשמליות שנמצאות כיום בראש רשימת המשאלות של כל ישראלי? לדברי דהן: "אנחנו היינו חלוצי התחום. יש לנו מספר מאוד גדול של דגמים חשמליים ואנחנו גם מחזיקים מכוניות חשמליות בהשכרה ובליסינג".

לחצו כאן לרכישה באלדן>>>

אלדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד