כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
שלטים מדממים

מאות פעילים הפגינו מחוץ למשרדי אונר"א

בכניסה למשרדי אונר"א בירושלים הפגינו היום מאות פעילי צו 9, ביניהם סבתו של אליקים ליבמן שחטוף בעזה, שקראה לארגון להשיב את החטופים

מאות פעילים הפגינו מחוץ למשרדי אונר"א
שלט אונר"א עם דם במחאה נגד הארגון צילום: תנועת צו 9

מאות פעילים של תנועת צו 9, שעסקה עד כה בחסימת משאיות הסיוע ההומניטרי, הגיעו בשעות האחרונות למשרדי אונר"א בגבעת התחמושת, וחסמו את הכניסות למשרדי הארגון.

הפעילים החליפו את השלט של אונר"א, והניחו מיצג עם רכב של הארגון כשבתוכו גופות עם דם עליהן בקריאה: "הדם על הידיים שלכם" בעקבות כך שעובדי הארגון השתתפו בטבח.

רחל ליבמן, סבתו של אליקים ליבמן שחטוף ברצועת עזה זעקה: "אתם יודעים איפה הוא ואיפה כולם, אתם יכולים להחזיר אותו עכשיו יחד עם כולם. למה אתם לא עושים את זה? למה אתם לא עוזרים להם לחזור למשפחות שלהם? כבר למעלה ממאה ושישים יום, אנחנו כל יום מחכים, כל יום מצפים, תחזירו אותם מהר עוד היום!".

שלמה שריד, ממייסדי תנועת צו 9 ולוחם שיצא מעזה אמר במקום: "הייתי בתוך עזה, אני והחברים שלי ראינו בפנים שבתוך כל גן ילדים יש מנהרה, בתוך כל בית ספר יש מחסן אמל"ח, וכל חומרי הלימוד של אונר"א מסיתים לטרור. למעשה אפשר להבין שאונר"א זה השורש של חמאס ואנחנו במלחמה נגדם".

רעות בן חיים, ממובילי צו 9 מסרה: "אונר"א הוא חמאס וארגון טרור לכל דבר! לתת לטרוריסטים, שכל מטרתם היא חיסול ישראל, מקום בלב ירושלים – זאת חרפה שצריכה להיעצר!".

מתנועת צו 9 נמסר: "באונר"א יודעים איפה החטופים ומסרבים להגיד. באנו לכאן כדי לשבש את פעילות הארגון ולדרוש: תחזירו לנו את החטופים, נמשיך להגיע לכאן עד שארגון הטרור יפסיק לפעול בירושלים. הגיע הזמן לשים סוף לזה שרוצחים מסתובבים בבירת ישראל".

אונר"א חטופים אליהו ליבמן מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד