י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הארכת שעות ועוד

בשורה לנוסעי הרכבת בדרום ובצפון: שדרוג השירות מן הקצה אל הקצה

לאחר שבימים האחרונים פתחה הרכבת מחדש את תחנת שדרות, לראשונה מאז תחילת המלחמה, כעת מודיעה הרכבת על שורה של בשורות שירותיות נוספות לנוסעים באיזור הדרום והצפון

בשורה לנוסעי הרכבת בדרום ובצפון: שדרוג השירות מן הקצה אל הקצה
רכבת בישראל, חולפת על פני חרדים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

משרד התחבורה ורכבת ישראל פועלים לשיפור השירות הרכבתי בכל רחבי הארץ ובדגש על איזור הדרום והצפון, זאת לטובת שיפור חוסנם האזרחי של איזורים שלה וקידום שיקומם של הישובים שהושפעו מהמלחמה. 

לאחר שבימים האחרונים פתחה הרכבת מחדש את תחנת שדרות, לראשונה מאז תחילת המלחמה, כעת מודיעה הרכבת על שורה של בשורות שירותיות נוספות לנוסעים באיזור הדרום והצפון.

רכבות כל הלילה בין הצפון לת"א, נתב"ג, ולירושלים (בשני הכיוונים):

החל ממוצאי שבת 30.3.24 תופעלנה רכבות לילה במשך כל שעות הלילה, בתדירות של רכבת אחת בשעה, לכל כיוון, בין תחנות נהריה, עכו, קריית מוצקין, חיפה מרכז השמונה, חיפה חוף הכרמל, בנימינה, חדרה מערב, נתניה, ת"א סבידור מרכז ונתב"ג (תחנה אחרונה). 

נוסעים בשעות הלילה שיעדם או מוצאם תחנת ירושלים יצחק נבון, יוכלו לבצע החלפת רכבות בתחנת ת"א סבידור מרכז, ולהמשיך ליעדים נוספים בצפון. 

לצד חידוש תנועת הרכבות בתחנת שדרות, מודיעה רכבת ישראל, לראשונה מאז תחילת המלחמה, על הפעלת שירות הרכבות בתחנות שדרות, נתיבות ואופקים גם בימי שישי (בין השעות 5:00-16:30 בקירוב) ובמוצאי שבת (22:00-01:00 בקירוב) וכן על הארכת שעות הפעילות בימי השבוע (א'-ה') בכשעתיים נוספות כך שהשירות בתחנות שדרות, נתיבות ואופקים יסתיים בשעה 22:30 (בקירוב). 

בנוסף, ישופרו זמני ההחלפה בתחנת באר שבע מרכז לנוסעים מתחנות שדרות, נתיבות ואופקים המעוניינים לבצע החלפת רכבות ולהמשיך ליעדים נוספים בכל רחבי הארץ. כך שיוכלו לבצע החלפת רכבות ולהמשיך ליעדים נוספים ברחבי הארץ. זמני ההחלפה יעמדו על 8-10 דקות בשעות השיא. 

עדכונים נוספים:

יוקדמו שעות תחילת הפעילות בתחנת אשקלון. הרכבת הראשונה תצא מתחנת אשקלון לכיוון צפון בשעה 4:58 בבוקר (במקום 5:18). 

תעובה תדירות הרכבות בין מרכז הארץ לאשקלון בשעות השיא ערב וזו תעמוד על 3 רכבות בשעה בין השעות 15:00-17:00.

כמידי שנה בהתאם לשעון הקיץ, יעודכנו שעות סיום ותחילת הפעילות בימי שישי ומוצ"ש. בימי שישי תנועת הרכבות תסתיים עד השעה 17:00 (בקירוב). במוצ"ש תנועת הרכבות תחל בשעה 22:00 (בקירוב). 

רכבת ישראל נוסעים תחבורה ציבורית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד