י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מוסד למהדרין

"אין כיום קהילה חרדית ללא סוכן מוסד או שב"כ"

לא סוד שמזה מספר שנים קהילת החרדים המשרתים בשירותי הביון של ישראל הולכת וגדלה, וכעת לראשונה ניתן לומר בזהירות שאין שכונה או קהילה שאין בהן סוכני שב"כ או מוסד חרדיים למהדרין • בשורות הבאות תיחשפו לראשונה לתהליך המדהים של השתלבות החרדים בעולם הביון דרך תוכנית הדגל פרד"ס • התנאים המעולים, הדיסקרטיות המוחלטת, והקריירה המבוססת והרווחית - מסמך מרתק!

קריירה במוסד
קריירה במוסד צילום: שאטרסטוק

קריירה, יוקרה ומשמעות

'פרד"ס' - כך היא נקראת, התוכנית הייחודית שמכשירה חרדים לעבוד בשירותי הביון והמודיעין הישראליים.

המועמדים לתוכנית עוברים סינון קפדני, כאשר בסופו מתקבלים רק בעלי הכישורים הגבוהים ביותר לתוכנית לימודים תובענית, המשלבת לימודי תואר ראשון (BA) יוקרתי בשילוב תכנים ביטחוניים ייחודיים, טכנולוגיים ואסטרטגיים, אשר חושפים את הלומדים לסוגיות ביטחוניות ושאלות של חיים ומוות, רק לאחר מכן הם יתקבלו לקריירה הנחשקת ביותר, קריירה בשירותי המודיעין.

לקראת קמפיין 2024 שנפתח בימים אלו למחזור  החמישי של התוכנית, ב'פרד"ס' מסכמים כעת בסיפוק למעלה מ- 8 שנות פעילות, וארבעה מחזורים קודמים שהניבו מאות חרדים מהמיינסטרים שעברו את המיונים הקפדניים ועובדים כיום בשירותי המודיעין השונים, בקריירה מכובדת ששכר נאה בצידה, תוך שמירה מלאה על אורח חיים חרדי תורני.

לחץ עכשיו להרשמה >>

הרב ש' השכן מהמוסד

החרדים העובדים בגופי הביון הם אנשי צללים, ממעטים לדבר, וסביר להניח שאתם פוגשים אותם כמה פעמים ביום, הם נמצאים בכל מקום - בשטיבל'ך, בטיש של הרב'ה, בתור לקופה במכולת, ואולי זה אפילו השכן ממול…

זה בדיוק מה שמחפשים ב'פרד"ס', אנשים דיסקרטיים, שקטים וחדים, בעלי מוח חריף ואינטראקציה מעולה עם הסביבה. ב'פרד"ס' מציינים בסיפוק כי ההערכה שיש בשב"כ ובמוסד לחרדים שעובדים בארגון היא עצומה.

בוגרי התוכנית עמם שוחחנו לצורך הכנת כתבה זו (מטבע הדברים לא ניתן לחשוף עליהם כל פרט שהוא), מציינים שוב ושוב את האווירה החרדית תורנית במהלך הלימודים והשירות, את ההתאמה המוחלטת לאורח חייהם, את השכר הגבוה וההערכה הרבה לה הם זוכים, ומסכמים - זו ההחלטה הטובה ביותר שקיבלנו עבור העתיד שלנו.

עולם הביון קורא לך

לסיום, אם גם אתה חד, דיסקרטי ונועז. אם גם אתה שואף לקריירה מבטיחה, שואף להיות חלק ממשהו גדול, משמעותי ומלא בסיפוק, אם גם אתה מוכן לעובדה שאתה תשפיע על החיים של כולם, אבל איש לא ידע מכך… מקומך איתנו!

הצטרף עכשיו למאות חרדים שכבר עובדים בגופי הביון והמודיעין בעבודה דיסקרטית מלאת סיפוק ושליחות>>>

פרד"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד