י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הושלמה רשימת האביונים

כל גדולי ישראל מצטרפים: כך תקיימו השנה את מתנות לאביונים בהידור!

ההכרעה של כל גדולי ישראל: "הצדקה ל'ועד הרבנים' היא מתנות לאביונים המהודרת ביותר" • הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, הגאון הגדול רבי יעקב הלל שליט"א וכ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א מינו אף הם את שלוחי 'ועד הרבנים' לתת בשמם 'מתנות לאביונים' בחג הפורים הבעל"ט • הושלמה רשימת האביונים שיקבלו השנה את דמי מתנות לאביונים, בברכתם של מרנן ורבנן שליט"א

כל גדולי ישראל מצטרפים: כך תקיימו השנה את מתנות לאביונים בהידור!
מחצית שקל צילום: ועד הרבנים

ימים ספורים קודם לחג הפורים, וההיערכות במשרדי 'ועד הרבנים' לקראת חלוקת הענק של דמי 'מתנות לאביונים' בעיצומה. על פי הכרעתם של כל גדולי וצדיקי הדור "הצדקה ל'ועד הרבנים' היא מתנות לאביונים המהודרת ביותר".

באסיפת חירום מיוחדת במעונו של רבן של ישראל הגר"ד לנדו שליט"א, בהשתתפות  ראש הישיבה רבינו הגרמ"ה הירש שליט"א וכ"ק אדמו"ר מראחמיסטריווקא שליט"א, מרן הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, אליהם הצטרפו הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א וכ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, הוכרע כי את המתנות לאביונים, יש להעביר בשנה זו ל'ועד הרבנים', המטפלים במקרים קשים ומורכבים.

בימים האחרונים, ניכרת התרגשות רבה אצל שלוחי ועד הרבנים, כאשר גם הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, הגאון הגדול רבי יעקב הלל שליט"א וכ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א מינו את שלוחי 'ועד הרבנים' לתת בשמם 'מתנות לאביונים' בחג הפורים הבעל"ט.

שלוחי ועד הרבנים יעברו מעיר לעיר: כך תקיימו השנה גם אתם את מצוות מתנות לאביונים בהידור, יחד עם כל גדולי ישראל>>>

באסיפת החירום, הציגו במשך שעה ארוכה גבאי 'ועד הרבנים' את המקרים הקשים והמורכבים ביותר, קשיים עצומים גם בעקבות המלחמה הקשה, עמם מתמודדים ובהם מטפלים לאורך השנה כולה, בסך תמיכות וצדקות הגונות של מיליוני שקלים, להחיות לב אלמנות ויתומים, ולסייע במקרים מורכבים ביותר.

מרנן גדולי הדור, עיני העדה, אשר כולם מצפים ומייחלים למוצא פיהם, עיינו במשך דקות ארוכות במסמכים, כשהם מזדעזעים למראה עיניהם, מכמות הבקשות והמקרים המונחים לפתחו של 'ועד הרבנים'.

"ועד הרבנים הם שלוחי עמך ישראל" כותב הגר"ד לנדו שליט"א. "הם השלוחים קיים מצוות מתנות לאביונים באופן נכבד וראוי ביותר בימי הפורים" פוסק. ואליו מצטרפים כל גדולי ישראל, המעבירים אף הם את דמי ה'מתנות לאביונים' לועד הרבנים, כדי לקיים את המצווה בהידור הרב ביותר.

קריאתם של מרנן ורבנן, מצטרפת לקריאה רבת השנים, של ענקי הדור מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצוק"ל וחתנו הגדול מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל; מרן בעל ה'שבט הלוי' הגר"ש הלוי וואזנר זצוק"ל ומרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן זצוק"ל, אשר התוו את הכללים והנחו את דרכה של הצדקה המהודרת ביותר, והם אלה שפסקו כל שנה מחדש: "הצדקה לועד הרבנים היא מתנות לאביונים המהודרת ביותר!"

תורמי 'מתנות לאביונים' יזכו בשנה זו לתפילה הנדירה של הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, שרבים נושעו מברכותיו, שיקדיש את אמירת כל ספר התהילים בליל הפורים הקדוש, עבור תורמי 'ועד הרבנים'.

בתוך כך, בימים האחרונים השלימו ב'ועד הרבנים' את הרשימה המלאה של הנתמכים, מכל רחבי הארץ, ובימים אלו נעשים התיאומים האחרונים לקראת יציאתם של השליחים ביום הפורים, שיעברו מעיר לעיר לחלק את דמי מתנות לאביונים בהידור רב.

להעברת 'מתנות לאביונים' המהודר ביותר ולהעברת שמות למעמד התפילה שיערוך הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א>>>

 

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד