י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מצטרפים לליברמן

ביש עתיד מחתימים ח"כים על ביטול פגרת הכנסת; גנץ נענה

במפלגת יש עתיד החליטו ליישר קו עם בקשתו של ח"כ ליברמן לבטל את הפגרה בכנסת, והחלו לאסוף חתימות של ראשי הסיעות. יו"ר סיעת המחנה הממלכתי הודיעה כי בכוונת המפלגה לתמוך ביוזמה

ביש עתיד מחתימים ח"כים על ביטול פגרת הכנסת; גנץ נענה
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

במפלגת "יש עתיד" מיישרים קו עם יוזמת ח"כ אביגדור ליברמן לבטל את פגרת הכנסת, והחלו לאסוף חתימות של ראשי הסיעות למכתב שיישלח ליו"ר הכנסת אמיר אוחנה בעניין, כך דווח ב"ישראל היום". 

הכנסת אמורה לצאת לפגרה ב-7 באפריל ולחזור למושב הקיץ ב-19 במאי.

יו"ר סיעת המחנה הממלכתי ח"כ פנינה תמנו שטה הודיעה היום ליו"ר הקואליציה ח"כ אופיר כץ כי בכוונת המחנה הממלכתי לתמוך ביוזמה לא לצאת לפגרת כנס החורף, ובלבד שהמליאה והוועדות של הכנסת ידונו בתקופה זו אך ורק בנושאים הנוגעים למלחמה ובהסכמה.

בטיוטת המכתב ליו"ר הכנסת, נכתב: "ישראל נמצאת במלחמה ואין זה נכון שכנסת ישראל לא תפעל ותבצע את עבודתה עבור האזרחים בכל תחומי עיסוקיה, כולל פיקוח ובקרה באמצעות הוועדות השונות על עבודות הממשלה ומתן מענה לבעיות שעולות על ידי האזרחים בתקופה קשה זו".

עוד נכתב במכתב של "יש עתיד": "מהלך זה מתבקש עבור משפחות החטופים, חיילי המילואים, עשרות אלפי המפונים מיישובי הצפון ומיישובי העוטף, בראש ובראשונה מתחייב מהיותנו נבחרי ציבור ומהבחינה המעשית שהכנסת מעלה לסדר היום ומטפלת בשגרה בבעיות של אזרחי המדינה על אחת כמה וכמה בתקופת מלחמה".

 
אביגדור ליברמן יש עתיד פגרת הכנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד