י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ביקורת מפתיעה

אשתו של בכיר הקואליציה: "מאוד מודאגת מהתפקוד של הממשלה הזאת"

"אני מאוד מאוד מודאגת מהתפקוד של הממשלה הזאת, והייתי מודאגת גם לפני. בטוח שצריך לקרות איזשהו שינוי". כך אירינה נבזלין בראיון היום

אשתו של בכיר הקואליציה: "מאוד מודאגת מהתפקוד של הממשלה הזאת"
ראש הממשלה נתניהו צילום: איתי בית-און / לע״מ

אירינה נבזלין, אשתו של חבר הכנסת יולי אדלשטיין מבכירי 'הליכוד' מתחה היום (רביעי) ביקורת על התנהלות הממשלה בריאיון ל'כאן רשת ב' ואמרה: "אני מאוד מאוד מודאגת מהתפקוד של הממשלה הזאת, והייתי מודאגת גם לפני. בטוח שצריך לקרות איזשהו שינוי".

עם זאת, היא הטילה ספק בהיתכנות ליציאה לבחירות עכשיו: "צריך לראות איך, בזמן שכולנו מתעסקים בחטופים ומפונים ובזמן שיש כל כך הרבה כאב וצער אצל הרבה משפחות, אפשר ללכת גם לבחירות ולנצל את המצב הזה גם לציוצים פוליטיים - אני לא יודעת להגיד שאני רואה את זה קורה. אבל בטוח משהו צריך להשתנות".

בריאיון לאסתי פרז ברשת ב' התייחסה נבזלין, יושבת ראש מוזיאון העם היהודי 'אנו', להשעיית דובר מערך ההסברה לתקשורת הזרה אילון לוי - שגרם למבוכה דיפלומטית לאחר שהגיב על ציוץ של שר החוץ הבריטי וטענה: "ההחלטה להוציא אותו החוצה מאוד שגויה. זה אדם שבזמן מאוד קשה עושה עבודה מקצועית מצוינת בהסברת העם היהודי ומדינת ישראל בחוץ - ואנחנו מאוד זקוקים לזה".

נועם מושקוביץ, דוברות הכנסתח"כ יולי אדלשטיין נואם בכנסתצילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

אשתו של אדלשטיין הוסיפה: "לתת מתנה כזאת לאויבים שלנו, ולהוציא בן אדם שכרגע מייצג אותנו הכי טוב, זו טעות. אדם יכול לעשות טעויות בעבודה, וכנראה שזאת לא הייתה טעות גורלית מבחינת התדמית של מדינת ישראל. צריך ללמוד מזה, אבל זה עדיין לא אומר שהוא לא הבן-אדם הנכון לייצג אותנו".

יולי אדלשטיין היה בעבר אהוב ואהוד מאוד בליכוד והגיע פעם אחר פעם לצמרת הרשימה למקום השני והשלישי, אולם בפריימריז האחרונים הוא התדרדר למקום ה-18 והסתפק בעת הקמת הקואליציה בחלוקת התיקים בתפקיד יו"ר ועדת חוץ וביטחון, זאת לאחר שכבר שימש בתפקיד בכירים יותר, שר ויו"ר הכנסת.

אירנה נבזלין הליכוד יולי אדלשטיין ממשלת נתניהו ממשלת ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד