י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ההיתרים יכובדו

בקנדה מנסים למזער נזקים אחרי ההחלטה נגד ישראל

במשרד החוץ של קנדה הבהירו כי היתרים שניתנו למכירת נשק עד ינואר יכובדו ויאושרו - זאת אחרי שהמדינה הודיעה כי תאסור ייצוא נשק לישראל

בקנדה מנסים למזער נזקים אחרי ההחלטה נגד ישראל
דגל קנדה צילום: Pixabay

במשרד החוץ של קנדה הבהירו כי היתרים למכירת נשק שנחתמו מתחילת המלחמה עד תחילת ינואר יכובדו ויאושרו, כך דיווח עמיחי שטיין ב"רשת ב'". 

במשרד החוץ הקנדי מסרו ל"כאן חדשות" כי "לקנדה יש ​​את אחד ממשטרי היתרי הייצוא המחמירים ביותר בעולם - ואנחנו נקפיד על כך". 

מוקדם יותר השבוע שרת החוץ של קנדה מלאני ז'ולי הודיעה כי קנדה תפסיק לשלוח אמצעי לחימה לישראל. ההחלטה הקנדית מגיעה לאחר שגם משלוחי נשק מארה"ב יעוכבו בשל הביקורת הרבה במפלגה הדמוקרטית סביב פעילות צה"ל ברצועת עזה ולקראת אפשרות של הרחבת הלחימה לאזור רפיח.

שר החוץ ישראל כ"ץ הגיב להחלטת ממשלת קנדה על עצירת ייצוא נשק לישראל ואמר: "מצער שממשלת קנדה נוקטת בצעד שמערער על זכותה של ישראל להגנה עצמית מול מרצחי החמאס שביצעו פשעים נוראיים נגד האנושות ונגד אזרחים ישראלים חפים מפשע וביניהם זקנים, נשים וילדים. ההיסטוריה תשפוט לחומרה את צעדה הנוכחי של ממשלת קנדה. מדינת ישראל תמשיך להילחם עד להשמדת החמאס והשבת כל החטופות והחטופים הביתה".

מלחמת חרבות ברזל קנדה חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד