1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. צרכנות

"שבורים" ב-3 טעמים • הדור הבא של הבייגלה

חדשנות נוספת מבית יוניליוור: בייגל בייגל, המותג המוביל את שוק הבייגלה בישראל, משיק את "שבורים" - שברי בייגלה מתובלים ב-3 טעמים: ברביקיו, בצל מוקפץ ומלח ים ופלפל שחור
שיווק בחדרי חרדים, ט"ז שבט תשע"ה 05/02/2015 19:04

שבורים

בייגל בייגל, המותג המוביל את שוק הבייגלה בישראל מבית יוניליוור, משיק את שבורים, הדור הבא של הבייגלה- שברי בייגלה מתובלים ב-3 טעמים חזקים שאי אפשר להפסיק לאכול: ברביקיו, בצל מוקפץ ומלח ים ופלפל שחור.

שבורים הם השילוב האולטימטיבי בין פורמט מוצרי חדש של בייגלה וטעמים חזקים ודומיננטיים, המייצרים חוויה חטיפית במיוחד ומהווים פתרון מעולה כחטיף לנשנוש, לאירוח או לצריכה "על הדרך".

לדברי לורה קרן, מנהלת שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: "מאז השקת פורמט הבייגלה השטוח, צרכני הבייגלה לא זכו לבשורה אמיתית בקטגורית הבייגלה. כמובילי שוק, אנו משיקים בימים אלו את שבורים, במטרה להביא חדשנות מוצרית אשר תעניק לצרכנים אלטרנטיבה חטיפית חדשנית, הן בעולם הבייגלה והן בעולם החטיפים המלוחים".

סדרת שבורים מיוצרת בטכנולוגיה ייחודית, הכוללת מתכון חדש של בייגלה אפוי, אשר עובר תהליך שבירה המאפשר את ספיגת התבלינים ומעניק למוצר את טעמו העשיר והממכר.

שלושת הטעמים בסדרה- ברביקיו, בצל מוקפץ ומלח ים ופלפל שחור, הותאמו לקהל הישראלי ונמצאו כאהובים ביותר במבחני טעימה.

סדרת "שבורים" מוצעת באריזת 225 גרם ובאריזת 80 גרם, בכשרות בד"צ העדה החרדית
יוניליוור ישראל הינה אחת מ-5 החברות המובילות בארץ למוצרי צריכה הנמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי ומעסיקה בישראל כ-2500 עובדים - במטה החברה, ובחמישה אתרי ייצור.

בין המותגים המובילים של יוניליוור - תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק ועוד.




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
  1. טעים אבל 32 אחוז שומן !!!!  (ל”ת)


;