י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא מתפשרים

בייבי סטייל: הכירו את המוצרים המהפכניים של המותג הבינלאומי בוגבו

עגלות הילדים של בוגבו הפכו להעדפה הראשונה של הורים רבים ברחבי הארץ ובעולם בזכות סטייל ייחודי וחדשני, קומפקטיות, איכות בלתי מתפשרת ואחריות ארוכת טווח • בכתבה שלפניכם נסקר מגוון מוצרים שייתכן ולא זכיתם עדיין להכיר מבית המותג האהוב

בייבי סטייל: הכירו את המוצרים המהפכניים של המותג הבינלאומי בוגבו
בוגבו דרגפופליי צילום: בוגבו

בסימן טוב ובמזל טוב, אתם בדרככם להביא ילד חדש לעולם ובדומה לכל הורים, גם אתם רוצים להעניק לילדכם את הטוב ביותר במהלך החיים - מביס הבננה הראשון ועד לכל הרפתקה שצופן להם העתיד.

אחת ההחלטות החשובות והראשוניות שאתם עומדים לקבל עבורם היא רכישת העגלה. כולנו כבר יודעים כי עגלת ילדים היא לא רק כלי הסעים לפעוטות. העגלה מעצבת את חווית הטיול שלהם ואחראית לתחושת הנוחות שלהם בשעה שהם אינם מוחזקים על הידיים. עגלה טובה היא כזו שאף תסב להורים גאווה בשעה שהם מסתובבים איתה ברחוב ותשרת את המשפחה שלכם לאורך שנים.

אחד מהאחראים המרכזיים לשינוי התודעתי בנוגע לאיך שאנו תופסים עגלת ילדים, הוא ללא ספק מותג העל של העגלות - בוגבו.

בוגבו הביאה בשורה משמעותית לתחום, עם מגוון דגמי עגלות קומפקטיות בעלות אופי אורבני חדשני ושובב, עיצוב מהפכני וטרנדי ונוחות שימוש מקסימלית המתאימה את העגלה לכל תנאי דרך ובפרט לחיים דינמיים של משפחות מטיילות בארץ ובעולם.

לאחרונה השיקה בוגבו מגוון מוצרים חדשים, לצד אלו הוותיקים והאהובים. בחרנו להעניק זרקור על מספר דוגמאות שייתכן ולא זכיתם עדיין להכיר. יש לציין כי כלל המוצרים מאופיינים בתו האיכות הקפדני של המותג, לרבות ייצור מהחומרים האיכותיים ביותר, ומחשבה על כל פרט ופרט, עד לתפר הכי קטן. בנוסף, לכולם אחריות מלאה לארבע שנים, כמוה לא מעניקים באף חברת עגלות אחרת, מה שמעיד גם הוא על האיכות. שרות הלקוחות של החברה ששמו הולך לפניו, מספק מענה מהיר ואדיב, ככה שתמיד יש למי לפנות בעת הצורך.

בוגבו דרגונפליי –  הדור החדש של העגלות

הקומפקטית החדשה של בוגבו קלילה לתפעול ומתקפלת באמצעות מנגון FOLD בשנייה אחת וביד אחת, יחד עם העריסה! דבר שלא נראה בעבר ומשנה את כל החווייה וההתנהלות עם עגלה.הדרגונפליי מציגה את השילוב המושלם בין נוחות מקסימלית לתפעול אופטימלי ומהירות תגובה אפקטיבית ומתאימה להורים שרוצים את הטוב ביותר עבור הילד שלהם ועבור עצמם ומחפשים נוחות ופשטות וגם עיצוב מרהיב במגוון רחב של אפשרויות, עיצובים וצבעים.

בוגבובוגבו דרגופלייצילום: בוגבו

טיולון בוגבו בטרפליי – היכונו להרפתקה

הטיולון הפופולרי של בוגבו נהנה ממספר תכונות חשובות שהופכות אותו לטיולון האידיאלי שמתאים במיוחד לטיולים (כשמו כן הוא): קומפקטי, נוח, מפנק, קל משקל, קל לתפעול ומורשה עלייה למטוס. גם הוא מתקפל עם מנגנון בוגבו FOLD בשנייה אחת וביד אחת. בוגבו בטרפליי קל לנשיאה כמו פרפר, בזכות רצועת נשיאה משולבת המאפשרת לכם פשוט להניח אותו על הכתף ולצאת להרפתקאות חדשות ומרגשות. הבטרפליי מעוצב בלוק אלגנטי וזמין במגוון צבעים טרנדיים.

בוגבובטרפלייצילום: בוגבו

בוגבו פוקס 5 –  נוסעת בכל מקום ודרך

אם אתם מחפשים עגלה לנסיעה חלקה ונעימה בכל תנאי דרך, הדגם החדש של בוגבו פוקס 5 הוא בדיוק עבורכם. עגלה פורצת דרך עם גלגלים גדולים, המתקפלת עם מנגנון בוגבו FOLD בקלות ביד אחת עם העריסה ותיקח אתכם רחוק מאי פעם, בשיא הנוחות והבטיחות. זוהי עגלת השטח האולטימטיבית המצטיינת בעיצוב ארגונומי משובח, בדים סופר איכותיים ועמידים, ועיצוב קלאסי ונצחי.

בוגבובוגבו פוקס 5צילום: בוגבו

אם אתם רוצים לשדרג אף יותר את הטיול יחד עם התינוק, רצוי להשלים את רכישת העגלה עם סלקל בוגבו טרטל - מושב בטיחות המתאים לרכב בשנה הראשונה של הילד. לסלקל טרטל בסיס המסתובב 360 מעלות והוא נועד גם לשימוש עם העגלה באמצעות מתאמים.
 
סלקל בוגבו טרטל אייר מתאים לכל דגמי עגלות בוגבו והוא הופך את החיים לקלים, פשוטים ובטוחים יותר גם בנסיעה ברכב ובהתאמה מושלמת לעיצוב הנצחי של בוגבו. הוא מספק את המענה המושלם ומאפשר לעבור בצורה חלקה ונינוחה מהרכב לעגלה ולהיפך מבלי להעיר את התינוק הישן.

כיסא האוכל בוגבו ג'ירף – גדל עם הילד

לצד העגלות והטיולונים המוכרים, בוגבו התפתחה לקטגוריות נוספות וגם בהן מייצרת מוצרים מהפכניים ואיכותיים עבור תינוקות וילדים. אחת הדוגמאות הבולטות לכך הוא כסא האוכל בוגבו ג'ירף. הכסא מתאים מגיל לידה ועד 100 ק"ג ומשלב את התינוק בשולחן הארוחה המשפחתית כבר מהרגע הראשון. הכסא המשוכלל מתכוונן בשנייה אחת ובלחיצה אחת ומציע חמישה פתרונות ישיבה שונים. לג'ירף מפרט מהפכני וחדשני, המתאים את הכסא לכל הגילאים כך שהוא גדל יחד עם הילד. מהדורת בוגבו ג'ירף כוללת לצד הכסא גם שפע אביזרים משלימים ומושלמים: ניו בורן סט, בייבי סט, כרית לתינוק, כרית ג’וניור, מגשית לכיסא אוכל ועוד. העיצוב של הכסא מביא בשורה חדשה ומשתלב באופן מושלם עם עיצוב הבית. קיים בארבעה צבעים - לבן, עץ/ לבן, עץ כהה/ אפור, שחור.

בוגבוכסא תינוק ג'ירףצילום: בוגבו

 
אז אם אתם מחפשים את הטוב ביותר עבור ילדכם וכן תרים אחר הדרך לטייל יחד עם התינוק בצורה הנוחה, הבטוחה והחלקה ביותר, המוצרים הללו של בוגבו יקנו לכם שקט ושלווה למשך שנים - באחריות!

לחצו כאן לאתר בוגבו>>>

בוגבו עגלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד