י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרבי מקאליב חילק פירות ט"ו בשבט לילדים חולים

ביוזמת ארגון 'לב מלכה' האדמו"ר מקאליב העניק פירות ט"ו בשבט לילדים חולים • הרב אהרן אברמן, יו"ר ארגון 'לב מלכה' "התרגשות רבה הייתה בקרב הילדים החולים לקבל את הפירות"

האדמו"ר מקאליב בטיש ט"ו בשבט. צילום: שוקי לרר
האדמו"ר מקאליב בטיש ט"ו בשבט. צילום: שוקי לרר

הצלחה רבה לפרויקט חלוקת פירות ט"ו בשבט במחלקות הילדים ואונקולוגיה בבתי החולים בירושלים ובמרכז, שנערך על ידי ארגון 'לב מלכה' המטפלים בילדים חולי סרטן.

במסגרת הפרויקט, הובאו פירות רבים למעונו של האדמו"ר מקאליב בירושלים אשר בירך את הפירות ולאחר מכן, חילקו אותם ברוב מחלקות הילדים והאונקולוגיה בבתי החולים בירושלים ובמרכז.

כמו כן, במחנה הנופש שנערך בימים אלו על ידי ארגון 'לב מלכה' בקיבוץ לביא ל- 250 ילדים חולים ובני משפחותיהם. האדמו"ר מקאליב בירך את הרב אהרן אברמן יו"ר ארגון 'לב מלכה'. "אנו נמצאים בחודש שבט ומתקרבים לחודש אדר-חודש שמרבין בו בשמחה. השמחה בעזרת השם תגבר על כל הצרות והחולי של עם ישראל ונראה רק ישועות", איחל האדמו"ר.

בהנהלת ארגון 'לב מלכה' מספרים כי מרגש היה לראות את תגובת הילדים החולים בשעה שמתנדבי הארגון הגיעו למיטתם בבית החולים וכיבדו אותם בשקית פירות ט"ו בשבט, וכן במחנה הנופש. "המטרה שלנו הייתה לשמח את הילדים החולים ולהעניק להם תחושה כי הינם נמצאים בביתם החם ואוכלים את פירות טו' בשבט", מציין הרב אהרן אברמן יו"ר הארגון.







קאליב טו בשבט לב מלכה אברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד