כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בתום סערת הבחירות באחיסמך

זעזוע בקהילה: בעל חיים מת הונח בלילה בפתח ביתו של הרב סילמן

הלם וזעזוע בשכונת גני איילון בעיר לוד: פגיעה חמורה בכבודו של הגאון רבי מרדכי סילמן מרבני השכונה שם הונח הלילה בפתח ביתו על ידי אדם רעול פנים בעל חיים מת. המשטרה חוקרת

זעזוע בקהילה: בעל חיים מת הונח בלילה בפתח ביתו של הרב סילמן
הפגר שהונח מימין, משמאל הגאון רבי מרדכי סילמן צילום: באדיבות המצלם

הלם וזעזוע בשכונת גני איילון - אחיסמך בלוד: הלילה הונח בעל חיים מת סמוך לפתח מעונו של הגאון רבי מרדכי סילמן מרבני השכונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במצלמות האבטחה נראה אדם רעול פנים נכנס לבניין, עולה במעלית ומניח את הפגר סמוך לדלת ביתו של הרב.

תלונה הוגשה במשטרת מחוז מרכז ולמרות שעדיין כל כיווני החקירה נבדקים, תושבים בשכונה חוששים כי מדובר ככל הנראה בהמשך לסערת הבחירות שפקדה את השכונה בחודש האחרון.

המשנה לראש עיריית לוד ומחזיק תיק הביטחון יורם מרציאנו פנה הבוקר לבכירי המשטרה בכדי לוודאות שהחקירה תמוצה בזריזות, ושלא לנוח עד שימצאו ידו של מי מאחורי המעשה הנפשע הזה.

רבנים ואישי ציבור מתקשרים החל מהבוקר לגאון רבי מרדכי סילמן לחזקו ולגנות את המעשה.

גורמים בשכונה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' מביעים זעזוע מהפגיעה בכבוד התורה, אבל מבהירים בתוקף כי אם מישהו חושב שמעשי טרור מהסוג הזה ינצחו את הרבנים בשכונה הוא טועה. אין לרב סילמן אף אוייב וכזה דבר פירושו חציית קו אדום.

ראש העיר לוד יאיר רביבו מסר בתגובה לאירוע החמור: " אני מזועזע מאוד מהמעשה הנפשע והנאלח כלפי הרב סילמן. אני משוכנע כי אין לזה שום קשר למערכת הבחירות. שוחחתי עם מפקד התחנה וביקשתי חקירת משטרה מיידית ונמרצת שתביא למיצוי הדין המקסימלי והמהיר ביותר עם מבצע הפשע".

חבר המועצה והממונה על תיק הביטחון יורם מרציאנו מסר גם הוא תגובה: "יחד עם אגף הבטחון של עיריית לוד לא אנוח ולא אשקוט עד שנשים את היד על פורעי החוק שמנסים להעביר מסר מאיים כלפי הרב מרדכי סילמן, מהבוקר אני נמצא בקשר עם מפקד התחנה שהודיע שישים את כל המשאבים לתפיסת האיש, כמו כן דיברתי עם כבוד הרב מספר פעמים, באתי לעודד ויצאתי מעודד מהרוח והחוסן של כבוד הרב. נגלה אפס סובלנות כלפי מנוולים ומוגי לב שמנסים לפגוע ולאיים, כמו כן עדכנתי את ראש העיר שביקש מכולם ליצור את כל המשאבים לתפוס את מוגי הלב".

באדיבות המצלםהפגר שהונח בפתח הביתצילום: באדיבות המצלם

אחיסמך גני איילון הרב מרדכי סילמן יורם מרציאנו לוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד