י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בתמורה לשחרור החטופים

בעקבות הלחץ הבינלאומי: סער קורא להניח תוכנית לסיום המלחמה

השר גדעון סער קורא להניח תוכנית לסיום המלחמה בעזה שכוללת את הגליית שארית הזרוע הצבאית של חמאס. "הסבירות הנמוכה למימוש רעיון מסדר זה לפי שעה אינה צריכה למנוע את הצגתו הפומבית הרשמית", הדגיש

בעקבות הלחץ הבינלאומי: סער קורא להניח תוכנית לסיום המלחמה
גדעון סער צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר הימין הממלכתי השר גדעון סער קורא היום (חמישי) להניח תוכנית לסיום המלחמה בעזה שכוללת את הגליית שארית הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס למדינות ערביות.

סער כתב: "זה היה צריך לקרות כבר מזמן. אבל ברגע הזה בו כל העולם מתייצב נגד פעולת ישראל ברפיח - הגיעה העת בה ישראל צריכה להציג את רעיון הכניעה וההגליה (של שארית הזרוע הצבאית של חמאס) כרעיון מסדר לסיום המלחמה בעזה. המחבלים יוגלו לקטאר, סוריה, טורקיה או איראן".

לדבריו, "מהלך דומה לגירוש אש״ף ומחבליו מביירות בספטמבר 1982. מהלך זה יהיה כרוך כמובן בהחזרת כל החטופים. במסגרת זאת ניתן יהיה לשקול גם הגליה של עצורי חמאס נוספים שבידינו".

סער מדגיש כי "הסבירות הנמוכה למימוש רעיון מסדר זה לפי שעה אינה צריכה למנוע את הצגתו הפומבית הרשמית. לקהילה הבינלאומית המוטרדת מהתמשכות המלחמה והאבדות האזרחיות בקרב הפלסטינים בכלל וברפיח בפרט - תוצג תפיסה מסודרת לסיום המלחמה וקיצור הסבל האנושי הכרוך בה. במערכה ההסברתית על דעת הקהל העולמית יש לכך חשיבות גדולה.

לא ניתן לשלול גם הפיכת הרעיון למעשי בהתקיים תרחישים מסוימים. את הרעיון המסדר הזה הצגתי החל מהימים הראשונים של המלחמה. עדיין לא מאוחר מדי", אמר.

 

גדעון סער רצועת עזה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד