י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

למה כדאי לעשות השתלת שיער רק בישראל?

תופעת ההתקרחות היא בעיה נפוצה מאוד ברחבי העולם ובארץ בפרט, אשר פוגשת גברים צעירים רבים, כבר בשנות העשרים לחייהם

למה כדאי לעשות השתלת שיער רק בישראל?
השתלת שיער צילום: FREEPIK

אם תעשו סקר בקרב רוב הגברים בישראל ותשאלו מהי התופעה שהכי מטרידה אותם מבחינת המראה חיצוני, התשובה שתשמעו הכי הרבה על הפחד שאובדן שיער ומהתקרחות.

יש כאלה שמקבלים את התהליך של אובדן השיער בהבנה ואפילו מגלחים את הראש מבחירה כדי להשיג מראה מסוקס, ולעומת זאת יש גברים שהמראה הזה פשוט לא מתאים להם. בשורה התחתונה קרחת כמו כל סגנון מראה אחר היא עניין של טעם, אבל אין ספק שראש עם שיער מלא, הוא אטרקטיבי ומשווה מראה צעיר חיוני ומושך.

לאורך השנים הומצאו פאות או תוספות שיער שלא נראו טבעיות, אך לרוב התוצאה הייתה  לא מחמיא כלל. הבעיה היא שברוב המקרים במקביל להתקרחות נפגע גם הדימוי העצמי והביטחון העצמי, וזה מפריע מאוד באורח החיים.

השתלת שיער בארץ

עד לאחרונה, ישראלים רבים בחרו לעבור השתלת שיער בחו"ל, אם בטורקיה, בגיאורגיה ובעוד מקומות שנחשבו טובים וזולים לעומת הארץ, אבל במהלך השנה האחרונה המצב השתנה ועוד יותר משפרצה המלחמה. כיום הבחירה לעבור הליך השתלת שיער בישראל היא כבר לא בגדר חלום, תוכלו לעבור השתלת שיער ברמה הגבוהה ביותר, על ידי צוות רפואי מנוסה ומומחה, ובעלות משתלמת. אז תחסכו לכם את הטיסה והשהייה בחו"ל לטובת הפרוצדורה ובחרו בהליך הטוב ביותר כאן בארץ – עם חברת Hair of Israel כמובן.

בשנת 2021 הוקמה בפתח תקווה הקליניקה של חברת Hair of Israel עם צוות רופאים וטכנאים בכירים בתחום בארץ – והיא בין הקליניקות המובילות להשתלות שיער בהליך איכותי ובטוח, עם אחריות מלאה לתוצאה מוצלחת.

הטיפול אצלנו נעשה על ידי צוות מקצועי קבוע אשר מלווה את המטופלים מתחילת התהליך ועד סופו, בכל דבר ועניין. כל מטופל מקבל אצלנו מענה מלא לצד ליווי וייעוץ מקצועי, החל מהבדיקות הראשוניות ועד לאחר ההשתלה וביצוע מעקב.

עם Hair of Israel אתם בוחרים בטיפול בידיים הטובות ביותר, והכל זמין לכם במקום אחד. תוכלו לקבל פתרון אולטימטיבי לבעיית ההתקרחות והידלדלות שיער כאן בארץ, מבלי להתפשר על איכות הטיפול או על טיב התוצאה.

השתלת שיער בישראל לעומת השתלת שיער בחו"ל

שנים רבות טורקיה נחשבה כמעוז המתקדם ביותר לביצוע השתלות שיער משום שמדובר בהליך שהוא בגדר אומנות ומלאכת יד מדויקת, כאשר המלאכה מושרשת בתרבות העתיקה של טורקיה. אבל היום אפשר לומר שהמצב כיום שונה לגמרי. בישראל לומדים מהר וגם מיישמים מהר, כך שהדבקנו את הקצב והיום אפשר לומר שאפילו עוקפים באיכות הטיפולים מקומות אחרים בעולם.

כאשר מדובר בעלויות, חשוב להבין שעלות הטיפול משתנה ממקרה למקרה ותלויה במצב של המטופל, בשיטה המתאימה להליך, בתוצאה המצופה, במספר סבבי השתלות הנדרשים כדי להשיג את תוצאה הרצויה וכן הלאה.

השתלת שיער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד