כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
חוק קביעת הזמן

נפרדים משעון החורף: שעון הקיץ ייכנס בסוף שבוע הבא

השנה שעון הקיץ ייכנס בסוף שבוע הבא, אור ליום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד ה-29.3.2024 | בשעה 02:00 יש להזיז את המחוגים שעה אחת קדימה לשעה 03:00

נפרדים משעון החורף: שעון הקיץ ייכנס בסוף שבוע הבא
פיקסה ביי צילום: פיקסה ביי

בהתאם לחוק קביעת הזמן, שעון הקיץ תשפ"ד-2024 יחל בסוף שבוע הבא, אור ליום שישי י"ט באדר ב' תשפ"ד ה-29.3.2024. בשעה 02:00 יש להזיז את המחוגים שעה אחת קדימה לשעה 03:00.

שעון הקיץ יסתיים במוצאי שבת, אור ליום ראשון, כ"ה בתשרי תשפ"ה 27.10.2024. 

שר הפנים משה ארבל אמר: "האביב הגיע ומשבוע הבא יחל שעון הקיץ. כולנו נהנה משעת אור נוספת אשר תסייע לכלכלה ותביא לחיסכון גדול באנרגיה. במצב המלחמה בה אנו נתונים היום, אני מקווה כי שעת אור נוספת תסייע ללוחמים ונחזה כולנו בהחזרת החטופים בשלום במהרה".

כדאי לשים לב:

כיום רוב הסמארטפונים מחליפים במעבר משעון חורף לשעון קיץ בצורה אוטומטית, אך למרות זאת – כדאי לוודא כי אכן הכפתור לכיוון אוטומטי פעיל.

שינוי השעה באנדרואיד:

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings)> חפשו ברשימה את אפשרות "תאריך ושעה" (Date and Time)> בטלו את אפשרות "תאריך ושעה אוטומטיים" (Automatic Date and Time)> ולסיום בחרו את אזור הזמן הנכון ואז כוונו שעה קדימה. אם לא מצאתם את תפריט עדכון התאריך והשעה, חפשו "אפשרויות נוספות" בתפריט.

שינוי השעה באייפון:

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings)> בחרו באפשרות "כללי" (General)> מבין האפשרויות המוצגות לחצו על "תאריך ושעה" (Date & Time) > כבו את המתג של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically)> ולסיום בחרו באזור הזמן הנכון וכוונו ידנית את השעה קדימה.

שעון חורף שעון קיץ שינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד