י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לקוחות מזרחי-טפחות – הכי מרוצים מהשירות שהם מקבלים בבנק כבר שנה רביעית ברציפות

מסקר של בנק ישראל, שבדק את מידת שביעות הרצון של משקי הבית מהשירות הבנקאי שהם מקבלים עולה, כי קבוצת מזרחי-טפחות מובילה את המערכת הבנקאית בציונים הגבוהים ביותר בכל הפרמטרים המרכזיים

לקוחות מזרחי-טפחות – הכי מרוצים מהשירות שהם מקבלים בבנק כבר שנה רביעית ברציפות
משה לארי צילום: אבשלום שושני

מזרחי-טפחות ממשיך להוביל את המערכת הבנקאית בשביעות הרצון של לקוחות הבנק מקרב משקי הבית, זו השנה הרביעית ברציפות. הבנק, ואיתו גם בנק יהב מקבוצת מזרחי-טפחות, קיבלו את הציונים הגבוהים ביותר בשאלות המרכזיות, בסקר שערך בנק ישראל ותוצאותיו פורסמו היום.

בין השאר עולה מהסקר, כי מזרחי-טפחות הגיע למקום הראשון, ובפער גדול מהמתחרים, בכל מה שקשור לאיכות השירות בסניפי הבנק: 87% מלקוחות הבנק הביעו שביעות רצון גבוהה מהשירות בסניפים, ובנוסף, 60% מהלקוחות מרוצים מזמני ההמתנה בהם.

גם שירות המוקד הטלפוני של מזרחי-טפחות ממוקם במקום הראשון בסקר של בנק ישראל, כאשר 79% מלקוחות הבנק הביעו שביעות רצון גבוהה, מהמענה הטלפוני שהם מקבלים.

בנוסף, קבוצת מזרחי-טפחות נמצאת במקום הראשון גם בכל מה שקשור לנכונות הלקוחות להמליץ על השירות בבנק, לחבר או לבן משפחה: 67% מלקוחות בנק יהב ו-62% מלקוחות מזרחי-טפחות השיבו בסקר, כי ימליצו גם לאחרים על השירות שהם מקבלים בבנק שלהם.

מזרחי-טפחות והחברה-הבת שלו, בנק יהב, מובילים את המערכת הבנקאית גם בתפיסת ההוגנות: 61% מלקוחות שני הבנקים השיבו, כי הבנק שלהם מתנהל מולם בצורה הוגנת.

בתגובה לממצאי הסקר אמר משה לארי, מנכ"ל מזרחי-טפחות: תוצאות הסקר מהוות מחמאה גדולה לאלפי העובדות והעובדים המסורים והמקצועיים של הקבוצה, שבפעילותם היומיומית – המסורה והמקצועית, עושים את ההבדל בינינו לבין המתחרים.

העובדה שקבוצת מזרחי-טפחות ממשיכה להוביל את המערכת הבנקאית, זו השנה הרביעית ברציפות, בשביעות הרצון של הלקוחות לא מפתיעה בכלל. מזרחי-טפחות הוא הבנק היחיד המחזיק באסטרטגיית שירות ייחודית, המעמידה במרכז מערכת היחסים עם הלקוח את הבנקאי האישי שלו, בסניף ובכל נקודת ממשק אחרת.

גם בעידן הטכנולוגי שבו אנו חיים, לקוחות המערכת הבנקאית מעוניינים בשירות אנושי, אקטיבי ויוזם שעומד לרשותם בכל זמן ומקום: בסניפי הבנק, במוקד הטלפוני וגם כשהם פועלים עצמאית באחד מערוצי הדיגיטל, ונזקקים למענה מיידי של בן אדם. זה הייחוד של מזרחי-טפחות ואני שמח לראות, שנה אחר שנה, שלקוחותינו נהנים מהשירות הזה וגם מביאים לביטוי את שביעות רצונם בכל הזדמנות – בסקרי שביעות רצון וגם בשיחות עם חברים ובני משפחה, שבהן הם ממליצים עלינו כבנק מועדף ואיכותי".

 

מזרחי טפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד