י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הרצים יצאו"

בשעות הקרובות: שליחי 'ועד הרבנים' יחלקו מתנות לאביונים לאלפי משפחות

"הרצים יצאו" בשעות הקרובות: היום יעברו שליחי 'ועד הרבנים' לחלק את דמי מתנות לאביונים לאלפי משפחות בכל רחבי הארץ בלוגיסטיקה חסרת תקדים

בשעות הקרובות: שליחי 'ועד הרבנים' יחלקו מתנות לאביונים לאלפי משפחות
מתנות לאביונים צילום: ועד הרבנים

בעוד שעות ספורות זה יקרה: עשרות שלוחי 'ועד הרבנים' יצאו לעשרות נקודות יישוב ברחבי הארץ, ידפקו על הדלתות ויחלקו "בו ביום" את המתנות לאביונים בצורה המכובדת והראויה ביותר, לשמח לבם של אביונים ביום הפורים.

באסיפה מיוחדת במעונו של רבן של ישראל הגר"ד לנדו שליט"א, מרן ראש הישיבה רבינו הגרמ"ה הירש שליט"א וכ"ק מרן אדמו"ר מראחמיסטריווקא שליט"א ומרן הגאון רבי מסעוד בן שמעון שליט"א, הכריעו גדולי ישראל שליט"א ש"ועד הרבנים הם שלוחי עמך ישראל והם השלוחים לקיים מצוות מתנות לאביונים באופן נכבד וראוי ביותר בימי הפורים". כך פסקו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, שהעבירו בעצמם את המתנות לאביונים לשליחי ועד הרבנים.

בימים האחרונים, ניכרה התרגשות רבה אצל שלוחי ועד הרבנים, כאשר גם הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, הגאון הגדול רבי יעקב הלל שליט"א וכ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א מינו את שלוחי 'ועד הרבנים' לתת בשמם 'מתנות לאביונים', וכן התקבלו בהתרגשות רבה מכתביהם המיוחדים של כל גדולי ישראל, ביניהם הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, הגאון הגדול רבי ראובן אלבז שליט"א וכ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א, שביקשו למנות את שליחי 'ועד הרבנים' לתת עבורם את דמי מתנות לאביונים באופן המהודר והראוי ביותר.

שלוחי ועד הרבנים יעברו מעיר לעיר: כך תקיימו השנה גם אתם את מצוות מתנות לאביונים בהידור, יחד עם כל גדולי ישראל>>>

כאמור, בשעות הקרובות, יחלקו ב'ועד הרבנים' מיליוני שקלים עבור אלפי המשפחות הנזקקות, הגבאים יעברו מעיר לעיר, משכונה לשכונה, ויעבירו את ה'מתנות לאביונים' באופן הראוי והמהודר ביותר, לזכות את מרנן גדולי ישראל שליט"א ועמם את כל בית ישראל, במצווה החשובה הזו.

מיד לאחר מכן, יביאו גבאי 'ועד הרבנים' את שמות כל התורמים, על שולחנם הטהור של מרנן ורבנן שליט"א, שיעתירו היום, על כל התורמים והמסייעים במצוות 'מתנות לאביונים' המהודר ביותר. בשעה הזו, ששערי השמים פתוחים ו"כל הפושט יד נותנים לו", תעלה שוועתם למעלה, ויגיעו דמעותיהם עד כסא הכבוד.

גדולי ישראל שליט"א עברו בעיון רב על הקלסרים והבקשות הרבות, בהן מונח הצער והכאב של עם ישראל, אלפי יתומים ואלמנות, ומשפחות המתמודדות עם סאת ייסורים, ומצפים לקבל את המתנות לאביונים, שיכניסו להם שמחה בלב. במקרים הקשים, ישנם גם סיפורים כואבים בעקבות המלחמה הקשה.

תורמי 'מתנות לאביונים' יזכו בשנה זו גם לתפילה הנדירה של הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, שרבים נושעו מברכותיו, שיקדיש את אמירת כל ספר התהילים בליל הפורים הקדוש, עבור תורמי 'ועד הרבנים'.

שעות אחרונות להעברת 'מתנות לאביונים' המהודר ביותר, עבור אלפי המשפחות הנזקקות של 'ועד הרבנים'>>>

ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד