י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סאגת הגיוס

ליברמן תוקף: "העסקנים החרדים בכנסת מורחים זמן"

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס לסוגיית הגיוס וטען: "העסקנים החרדים בכנסת מורחים זמן ולא מתכוונים לזוז מילימטר מעמדותיהם". ליברמן קרא לאיינקוט ולגנץ להפסיק להתנהל מול דרעי וגפני

ליברמן תוקף: "העסקנים החרדים בכנסת מורחים זמן"
יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בכנס צילום: קרדיט- שחר שחר, דוברות אוניברסיטת תל אביב

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, השתתף הערב (חמישי) בכנס בפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב, בנושא שירות חובה לכולם ואמר: "אם לא נצליח לחוקק חוק גיוס חובה לכולם, החברה הישראלית תתפורר - המדינה לא תוכל להתקיים". 

ליברמן הוסיף: "אין אדם שצבר יותר שעות ממני בעבר עם ההנהגה החרדית בנסיון להגיע לפשרות. המסקנה שלי היא חד משמעית: העסקנים החרדים בכנסת מורחים זמן ולא מתכוונים לזוז מילימטר מעמדותיהם.

אני קורא לגנץ אייזנקוט להפסיק לנסות לבנות שבילים לשת"פ עתידי עם דרעי וגפני".

לדבריו, "הפתרון היחידי הוא גיוס חובה לכולם, מגיל 18- יהודים, מוסלמים, נוצרים, דרוזים וצ׳רקסים. רק ככה נבנה חברה הומוגנית ומלוכדת. כל אדם שלא מתגייס, מבחינתי הוא עריק, וכמו כל עריק, יוטלו עליו סנקציות כלכליות ואחרות. רק ככה נשנה את המציאות. אין יותר יעדים, פטורים, דחיות וכל מיני שטיקים. כולם מתגייסים. 

העסקנים החרדים בכנסת פועלים בניגוד לערכים היהודים. כל גדולי ישראל היו לוחמים, מדוד המלך ועד יהושע בן נון. האיסור לשרת בצבא לא מבוסס על המקורות היהודים, מדובר בהמצאה. 

איפה כתוב גם שאסור לעבוד? אם רמב"ם ורש״י עבדו במשרה מלאה, כולם יכולים לעבוד. הם היו יהודים לא פחות טובים מדרעי וגפני", כך ליברמן.

אביגדור ליברמן חוק הגיוס אריה דרעי משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד