ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
באלימות קשה

נטרל את ברזי החירום? נהג תועד גורר ילד בביתר עילית, וזומן לחקירה | תיעוד

הנהג תועד ע"י אזרחים כשהוא גורר באלימות ילד ברחובה של עיר | חברת קווים: מבירור ראשוני מול הנהג עלה כי הילד נטרל את ברזי החירום של האוטובוס | הנהג זומן לחקירה

נטרל את ברזי החירום? נהג תועד גורר ילד בביתר עילית, וזומן לחקירה | תיעוד
מתוך התיעוד צילום: הנהג גורר את הילד

נהג אוטובוס תועד כשהוא נוהג באלימות כלפי ילד בביתר עלית. בתיעוד שצילמו אזרחים נראה הנהג גורר את הילד, חרף זעקותיו. המשטרה מסרה כי פתחה חקירה במסגרתה זומן נהג האוטובוס לחקירה במשטרה.

בחברת קווים, בה עובד נהג האוטובוס, טענו התקרית התרחשה לאחר שהילד נטרל את ברזי החירום של האוטובוס. "החברה רואה את המקרה בחומרה רבה ולא תאפשר אלימות מסוג כלשהו לא כל שכן כנגד קטינים", מסרה החברה בתגובה לתיעוד, "הנהג הושעה עד לעריכת שימוע כדין. מבירור ראשוני מול הנהג עלה כי הילד נטרל את ברזי החירום של האוטובוס - תופעה שהולכת ומתרחבת בשבועות האחרונים. מעבר לכך שמדובר בהפרה חמורה של הוראות הדין, זוהי עבירה פלילית  המהווה סיכון ממשי לחיי אדם ואנו קוראים לחדול ממעשים אלו".

 

ארגון נהגי האוטובוסים התייחס לסרטון ומסר כי "מדובר בסרטון מזעזע. זו תוצאה של חוסר השקעה מספקת במקצועיות הנהג ובשיפור המשאב האנושי. אנו קוראים לראשי משרד התחבורה לאמץ לאלתר את מסקנות דו"ח ארגון הנהגים ולפעול כדי שאירועים מעין אלה לא יישנו".

נהג אוטובוס קווים ביתר עילית אלימות ילד חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד