כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הלחץ נמשך

שר ההגנה האמריקני לגלנט: תבוא עם פתרונות למשבר ההומניטרי בעזה

שר ההגנה האמריקני אוסטין אמר למקבילו הישראלי גלנט כי עליו לבוא לוושינגטון עם פתרונות לבעיית הסיוע ההומניטרי בעזה. הביקור מתוכנן להיות הראשון של גלנט בוושינגטון מאז נכנס לתפקיד

שר ההגנה האמריקני לגלנט: תבוא עם פתרונות למשבר ההומניטרי בעזה
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

שר ההגנה האמריקני לויד אוסטין אמר לשר הביטחון גלנט במהלך שיחתם ביום רביעי כי עליו להגיע לביקורו בוושינגטון בשבוע הבא עם הצעות חדשות בעניין הטיפול במשבר ההומניטרי ברצועה, כך אמרו בכירים ישראלים ואמריקנים ל"וואלה". 

בכירים אמריקנים אמרו כי "ממשל ביידן נמצא תחת ביקורת הולכת וגוברת מצד הדמוקרטים בקונגרס ודעת הקהל בכל הנוגע לתמיכה בישראל כולל בסוגיית אספקת הנשק, ולעובדה שממשל ביידן לא קורא להפסקת אש מיידית". 

הבכירים האמריקנים הוסיפו ואמרו כי הדבר העיקרי שישראל יכולה לעשות הוא לדאוג שיגדילו משמעותית את היקף הסיוע ההומניטרי שנכנס לרצועה.

גלנט יצא ביום ראשון לוושינגטון, וייפגש עם אוסטין, עם היועץ לביטחון לאומי בבית הלבן ג'ייק סאליבן ועם בכירים נוספים בממשל ובקונגרס.

אוסטין אמר לגלנט: "אתה צריך להבין את האווירה כאן. כשאתה מגיע בשבוע הבא אתה צריך להביא איתך משהו חדש בעניין ההומניטרי כדי להראות שאתם משנים כיוון ושאתם מסירים את המכשולים בפני כניסת סיוע לעזה".

שר הביטחון הציג למקבילו האמריקני את רעיונותיו לגבי היום שאחרי המלחמה. עוד ציין כי הוא מגיע לביקור עם רשימה של נשק שישראל זקוקה לו.

יואב גלנט ארצות הברית רפיח לויד אוסטין מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד