כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
פלסטינים השתוללו

כבשה בין 70 זאבים: חבר הפרלמנט צעק "תביאו אותם הביתה"

מחאה פרו-פלסטינית פרצה השבוע בפרלמנט הבלגי, המשטרה הצבאית התערבה. כעשרה פעילים פרו-פלסטינים קטעו את ישיבת המליאה וקראו סיסמאות כמו "עצרו את רצח העם" והשליכו עלונים

כבשה בין 70 זאבים: חבר הפרלמנט צעק "תביאו אותם הביתה"
פרייליך מנופף עם תמונות החטופים צילום: באדיבות המצלם

כעשרה פעילים פרו-פלסטינים קטעו לזמן קצר את ישיבת המליאה ביום חמישי בפרלמנטהבלגי. הפורעים השתוללו בעמדת המבקרים וקראו סיסמאות "עצרו את רצח העם". הפורעים הציגו כרזות והשליכו עלונים.

המשטרה הצבאית התערבה במהירות, ותוך מספר דקות הפורעים נלקחו אל היציאה. חבר הפרלמנט היהודי מיכאל פרייליך צעק לעברם כשהוא מנופף עם תמונות חטופים בעזה, "תביאו אותם הביתה", צעק להם לבדו במליאת הפרלמנט.

חבר הפרלמנט מיכאל פרייליך אמר ל'בחדרי חרדים' על המהומה ועל דבריו לעבר הפורעים: "אני גאה ומרוצה שעמדתי לצד החטופים וישראל, זה תפקידי כחבר הפרלמנט היהודי היחיד, הקול שהשמעתי הוא קול בודד, אבל מחובתי לעשות זאת, ואני אמשיך לעשות זאת".

ההתפרעות הגיעה לאחר מקרה דומה שאירע לפני כמה שבועות בפרלמנט של החלק הפלמי בבלגיה, גם אז השתוללו פלסטינים בפרלמנט. מועצת בית הנבחרים הגישה כתב אישום נגד המפגינים שפעלו בלובי למען מחבלי חמאס ברצועת עזה.

עשרות המפגינים קראו קריאות "שחררו את פלסטין", "הפסקת אש עכשיו", "מהנהר לים פלסטין תהיה חופשית" ו"בושה, אתם עם דם על הידיים".

מיכאל פרייליך בלגיה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד