ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

הפסקת האש נשברה: נתניהו מתקוטט עם בנט

מלחמות הטוויטר • לאחר תקופה ארוכה שבה לא תקפו זה את זה, פותח ראש הממשלה במריבה עם הבית היהודי • "היא תהיה שותפה בממשלה הבאה", צייץ ראש הממשלה, "אבל אם היא תרד במנדטים - זה לא אסון" • בתגובה צייץ לו בנט והזכיר איך ניסה נתניהו להדיר את מפלגתו מהממשלה • כחלון הצטרף לחגיגה • האם הקרב המכוער בין השניים חוזר?

נתניהו ובנט, פלאש90
נתניהו ובנט, פלאש90

לאחר תקופה של שקט, בה לא תקפו נתניהו ובנט זה את זה, הערב זה נשבר - בחשבון הטוויטר של ראש הממשלה הוא תקף את בנט, שלא נשאר חייב והשיב לו כגמולו. מי שצץ כדי לסנוט בשניים היה יו"ר כולנו, משה כחלון.

לפני כשעה קלה צייץ ראש הממשלה בנימין נתניהו בחשבון הטוויטר האישי, וכתב: ‏"הבית היהודי תהיה שותפה לממשלה שלנו, אבל אם היא תרד בכמה מנדטים זה לא ישנה דבר. אם הליכוד ירד בכמה מנדטים, הרכבת הממשלה עלולה להימסר לשמאל".

דברי נתניהו באים לאחר דברי יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט כי אם יהיה לבית היהודי כוח פוליטי, נתניהו יהיה חייב להקים ממשלת ימין איתם, ואם הבית היהודי תרד במספר המנדטים - נתניהו ילך לממשלת אחדות עם המחנה הציוני - השמאל.

כעבור דקות ספורות הגיב שר הכלכלה נפתלי בנט לציוצו של ראש הממשלה וצייץ: "החלק הראשון לא נכון (פעם שעברה ניסו להדיר אותנו מהממשלה), והחלק השני לא יהיה (רק בית יהודי גדול ימנע שתוקם שוב ממשלה עם השמאל)".

השר לשעבר כחלון לא פספס את ההזדמנות לסנוט בשניים, והגיב להם: "שנה ושמונה אתם רבים. את עם ישראל זה פחות מצחיק. במקום לנצח אחד את השני תתעסקו בלנצח את יוקר המחיה".

יצויין כי ערב נחשף בחדשות 2 כי מחר יפורסם לראשונה קמפיין מפלגת ישראל ביתנו בעיתנות הרוסית אשר פונה למגזר הרוסי ושם נכתב כי ישראל ביתנו תתמוך בממשלת ימין.אך לא נכתב נתניהו.
בנט ליכוד נתניהו טוויטר מאבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד