י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סערת חוק הגיוס

גנץ למפגינים: "הדבר החשוב ביותר שיש לטפל בו זה השוויון בנטל"

עשרות מפגינים התאספו הבוקר להפגין מול ביתו של השר בני גנץ בראש העין. המפגינים קראו לשר גנץ לא להתפשר על עיקרון השוויון, לפעול ללא דיחוי להעברת חוק גיוס שוויוני המחייב את כלל אזרחי ישראל, ולא לאפשר המשך דחיות ופשרות בנושא זה

גנץ למפגינים: "הדבר החשוב ביותר שיש לטפל בו זה השוויון בנטל"
השר בני גנץ עם המפגינים צילום: באדיבות המצלם

סערת חוק הגיוס: היום, (שישי) התאספו עשרות מפגינים, בהם בכירי מערכת הביטחון ואלופים במילואים, להפגין מול ביתו של השר בני גנץ בראש העין.

המפגינים קראו לשר גנץ לא להתפשר על עיקרון השוויון, לפעול ללא דיחוי להעברת חוק גיוס שוויוני המחייב את כלל אזרחי ישראל, ולא לאפשר המשך דחיות ופשרות בלתי נסבלות בנושא זה.

להפגנה הצטרפו גם דמויות מוכרות כמו ראש המוסד לשעבר כרמי גילון, האלוף במיל' גדי שמני, האלוף במיל' עמוס ירון, האלוף במיל' דן הראל ורבים נוספים.

במהלך ההפגנה יצא השר גנץ אל המפגינים, ואמר: "אתם ואני, כל החיים שלנו שירתנו משהו שהוא גדול מאיתנו, שאכפת לנו ממנו, ושילמנו את המחירים הכי כואבים שיש. גם עכשיו שכביכול אתם יכולים לנוח ולהנות אתם יוצאים ומתגייסים למה שמבינים כדבר ערכי ודבר חשוב.

כבר ב2015, בהופעה ציבורית הראשונה שלי ביחד עם חברי הרמטכ"לים לשעבר בכנס ידיעות אחרונות בבנייני האומה בירושלים הצהרתי שמדינת ישראל לא תוכל להמשיך להתקיים באופן בו התקיימה עד היום, והדבר החשוב ביותר שיש לטפל בו זה השיוויון בנטל".

בני גנץ חוק הגיוס שוויון בנטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד