י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חוסל בתום מרדף

מסוק קרב וכלי טיס: המצוד החריג אחר המחבל שביצע את הפיגוע בבנימין 

שישה בני אדם נפצעו בפיגוע הירי בבנימין, שהחל בירי לעבר מיניבוס והסתיים בחיסול המחבל באמצעות מסוק קרב | המחבל ניהל במשך שעות חילופי אש עם כוחות הביטחון - עד שאותר וחוסל | כל הפרטים על המצוד החריג שנמשך שעות

מסוק קרב וכלי טיס: המצוד החריג אחר המחבל שביצע את הפיגוע בבנימין 
המצוד אחר המחבל צילום: חמ"ל דרום

בתום שעות של חילופי אש, כוחות צה"ל חיסלו את המחבל שביצע את פיגוע הירי בבנימין, שהחל עוד לפני השעה 06:00 בבוקר. בפיגוע נפצעו שישה בני אדם, שניים מהם במצב קשה. מצבם של היתר מוגדר בינוני וקל.

במצוד אחר המחבל, שנערך במשך מספר שעות באזורים הכפריים סמוך ליישובים הפלסטינים בבנימין, השתתפו מסוקי קרב וכלי טיס של חיל אוויר.  במהלך המרדף נמלט המחבל לאזור עם צמחייה צפופה סמוך לכפר דיר אבזיע, שם הוא חוסל באמצעות טיל שנורה ממסוק.

מוקדם יותר הבוקר ירה המחבל לעבר מיניבוס ליד היישוב דולב. לאחר שאמבולנס הגיע לזירה, המחבל פתח בירי גם לעברו.

 בטחון מועצת בנימיןגופת המחבל מצילום הרחפן צילום: בטחון מועצת בנימין

עוד בטרם חוסל המחבל מסר דובר צה"ל כי מוקדם יותר הבוקר "מחבל ירה לעבר כלי רכב ישראלי בסמוך לצומת הפרסה שבחטיבת אפרים. אין נפגעים מהירי, נגרם נזק לרכב. בעקבות הירי לוחמי צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל והתפתחו חילופי אש. כחלק מהמרדף אחר המחבל, הוזנקו מסוק קרב וכלי טיס".

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ שהגיע לזירה אמר כי "מאז תחילת המלחמה אנחנו מתריעים בדיוק על המקום הזה. גם להגברת האבטחה ובעיקר לעלייה למתקפה מוחצת נגד הכפרים באזור. אין שום הבדל בין עזה לכאן. צריך לתקוף את המחבלים בתוך העיירות והכפרים שלהם. כוחות הבטחון הצבאיים והאזרחיים כאן נלחמים כתף אל כתף".

 
פיגוע בנימין מסוק חיסול מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד