כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
ארדואן משתולל

סגן השגריר הטורקי יזומן לשיחת נזיפה

שר החוץ ישראל כ"ץ הודיע כי סגן השגריר הטורקי יוזמן לשיחת נזיפה חמורה. הצעד הגיע לאחר שארדואן איים "לשלוח את נתניהו לאללה". לפני מספר שבועות השווה ארדואן את נתניהו להיטלר מוסליני וסטלין

סגן השגריר הטורקי יזומן לשיחת נזיפה
ארדואן / נתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Wisam Hashlamoun, Flash90

שר החוץ ישראל כ"ץ הורה לזמן את סגן שגריר טורקיה בישראל לשיחת נזיפה בעקבות אמירותיו החמורות של ארדואן ואיומיו נגד ראש הממשלה נתניהו.

השר כתב: "הוריתי לזמן את סגן השגריר הטורקי בישראל לשיחת נזיפה חמורה, על רקע השתלחותו של ארדואן בראש הממשלה בנימין נתניהו ואיומיו לשלוח את נתניהו לאללה, ולהעביר לארדואן מסר ברור. אתה, שתומך בשורפי תינוקות, רוצחים, ומחללי הגופות של פושעי החמאס, האחרון שיכול לדבר על אלוהים. אין אלוהים שיקשיב למי שתומך בזוועות ובפשעים נגד האנושות שביצעו חבריך הברברים מהחמאס. תשתוק ותתבייש".

כזכור ארדואן אמר לפני מספר שבועות: "נתניהו וממשלתו הם הנאצים בני זמננו. כמו היטלר, מוסליני וסטלין על מעשיהם בעזה, אנו מחויבים למצות את הדין עם הרוצחים הללו, בכפוף לחוק הבינ"ל. במצפון האנושי הם כבר מורשעים, העולם האסלאמי, עם אוכלוסייה של כ-2 מיליארד איש, נכשל לעמוד בחובתו באחווה לעם הפלסטיני במובנה האמיתי ביותר".

נתניהו הגיב לדברים: "ישראל שמקפידה על חוקי המלחמה לא תקבל הטפות מוסר מארדואן, שתומך ברוצחים של ארגון הטרור חמאס, מכחיש את שואת הארמנים, טבח בכורדים בתוך מדינתו שלו ומעלים מתנגדי משטר ועיתונאים".

מלחמת חרבות ברזל ראש הממשלה נתניהו ישראל כ"ץ רג'יפ טאיפ ארדואן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד