י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ויהי בימי בנימין

מהדורה פורימית מיוחדת: מגילת סינוואר המלאה

הרצים יצאו דחופים בדבר המלך: הסופר ליפא גרוס עם מגילת סינוואר בה מתאר את צורר היהודים יחיא סינוואר יימח שמו וזכרו ופרשת תקפו גדולתו, והאם איש החסד שי גראוכר נזכר במגילה והיכן?, ומי הם בגתן ותרש, ומה עושה ינון מגל בחצר גינת ביתן המלך?

מהדורה פורימית מיוחדת: מגילת סינוואר המלאה
מגילת סינוואר צילום: באדיבות המצלם

ויהי בימי בנימין: הוא ביבי לבית נתניהו, המלך מבלפור עד קיסריה: בכנסת, עשרים ומאה חברי מריבה: בימים ההם כשבת המלך נתניהו על כסא מלכותו בירושלים הבירה: בשנה השנית לכהונתו, בשישה באוקטובר אמר להביא את הארכיטרורסיט יחיא אבראהים חסן אלסנואר מבית אסירים, את החייל גלעד שליט לשחרר אל ביתו ואת סנוואר לשלוח אל עמו: להיות איש שורר בביתו ומסית את בני עמו: ובמלאת ימים רבים והמלך נתניהו לא קם ולא זע מכסא מלכותו עשתה שקמה מחאה גדולה לכל שריו ועבדיו חיל האופוזיציה הרלביסטים הקפלניסטיים למגדול ועד קטן בוגדי המלוכה מחנה השמאל: בהראותה את עשר כבוד מלכותו חווילות המלך ואת הבריכה בקיסריה, את יאיר בנו תפארת משפחתו, במיאמי שם תהא מנוחתו: הפגנות גדולות שמונים ומעט אנשים בחצר גינת קפלן: אשר בתל אביבא: תמונות תועבה ותכלת, אחוז בקריאות בוז והסתה על גלילי כרומו בכרזות לך, ארונות קבורה ותלייה, מיצגי שפחות בגלימות אדומות: גם ברלה קרומבי עשה הפגנת תמיכה ברפורמה המשפטית בשער בית המלכות אשר למלך נתניהו: בימים ההם וינון ישב בשער המלך ויקצוף בנט ושקד שני סריסי המלך לשלוח יד בממשלת נתניהו: ויודע  הדבר לינון ויגד לשרה המלכה ותאמר שרה למלך בשם ינון ויבקש הדבר וימצא ויהי לשניהם לרועץ: ויצייץ בטוויטר בן המלך:

אחר הדברים האלה גדל המלך ביבי את סנוואר הקצב מחאן יונס בן מוחמד החמאסי וינשאהו, וישם כתם מחבל בראשו מעל כל יושבי חבל רצועת עזה, וכל שרי הממשלה אשר בשערי הכנסת עבדי הקונספציה כורעים ומשתחווים לסנוואר כי כן צוה להם דבר הקונספציה: ויצחק בריק לא יכרע ולא ישתחווה לקונספציה: וימלא סנוואר חמה: ויבז בעיניו ויבקש סינוואר להשמיד את כל היהודים אשר בכל מדינות ישראל: בחודש אוקטובר הוא חודש עשירי, האחד עשר לממשלת ביבי ובן גבירו, הפיל פור הוא הגורל לפני סנוואר ימח שמו וזכרו וישמרהו בסוד ולא יספר לאיש: ויאמר, עשרות מיליונים קטאר כסף במזוודות הכסף אשקול על ידי עושי המלאכה הקטארים להביא אל מנהרות החמאס ויאמר המלך נתניהו הכסף נתון לך והשקט יענה בשקט:

ובחודש השביעי הוא חודש תשרי ביום העשירי יום בו הוא צום יום הכיפורים, הדתיים אשר במחנה הימין יצאו לתפילת כל נדרי ברחובה של עיר בבגדי לבן עטופי טליתות ומחזורים בידיהם: ויעשו להם מחיצה בין אנשים ונשים, ויתקוממו המקומיים והפריעו תפילתם, ויאמרו להם מדוע אתם עוברים את חוקת הבגצ, ויענו להם, לא, אתם עוברים את מצוות המלך: ודחפו זה את זה בצעקות בושה: ויאמר סנוואר ישנו עם אחד מפוזר ומפורד בין ימין לשמאל, בכל מדינות ישראל, דתיהם אינם שונות ואת רפורמותיהם אינם מקבלים והמלך אינו שווה בעיניהם, ויאמרו לו חכמים מטומטמים, יכתב לאבדם:

ויאמר סנוואר צורר היהודים: יעשו להם מבול אל אקצא נתקוף אותם גבוה ונכבוש חמישים יישובים, נכה בהם נחטוף את אנשיהם ואת בנותיהם נעשה כטוב בעינינו: ויכתב ככל אשר צוה סנוואר אל הפחות מחבלי החמאס והג'יהאד האיסלאמי לרוצחי הנוחבה להיות עתידים ליום הזה, להתאבד מנער ועד זקן בשבעה באוקטובר יום בו:

ויהי בחודש השביעי הוא חודש תשרי בעשרים ושנים יום בו: השבעה לעשירי למספרם: בשעה שש עשרים ותשע החלה מתקפת פתע לעברי ערי ישראל מטחי רקטות וחדירה ביישובי הדרום: ביום הזה חוגגים היהודים את יום שמחת תורה שמיני עצרת החג הזה, עם ספרי תורה רוקדים ובקידושי חתן תורה מתענגים, ובקיבוץ רעים פסטיבל נובה מסיבה טבע שמחים ונהנים, ויין מלכות רב והשתיה כדת יש אונס כי כן יסד סנוואר על כל מחבל ביתו לעשות באיש ואשה, ויכו רוצחי נוחבה ימח שמם וזכרם ביישובי העוטף ובחוגגי הנובה ערפו חטפו והתעללו באנשים נשים וטף ואבד אלף חמש מאות איש, ושללם לבוז, ונהפוך הוא היישובים בהם אשר ישלטו בהם הקיבוצניקיים המה באוהביהם משמחה ליגון מיום טוב לאבל, ואיש לא עמד לפניהם: וכל שרי המדינות עושי הקונספציה נתפסו עם המכנסיים למטה כי נפל פחד סנוואר עליהם: ובכל מדינה ומדינה מקום אשר דבר המתקפה הגיעה אבל גדול ליהודים מספד ובכי והלם רב: הרצים יצאו מבוהלים ודחופים בדבר מתקפת פתע וצו שמונה ניתנה במדינת ישראל, ומערכת הביטחון נבוכה:

האלוף בריק ידע את כל אשר נעשה, ויקרע בריק את מדיו וילבש אזרחי ויצא בתוך העיר ויזעק זעקה גדולה, ויבוא עד לפני שער המלך נתניהו בית ראש הממשלה, ויקרא בריק לכל אנשי תקשורת אחשדרני ופרשני האולפנים ויצעק צעקה גדולה ומרה ולא שמעו בקולו: ודבורי וסטינמן כתבי החדשות אשר בנווה אילן: בבוקר הם באו ובערב לא שבו להראות לעם את אשר עשה סנוואר ימח שמו ואת אשר הגיד להם אנשי הישובים הנצורים בביתם לאמר לצהל לבוא לחלצם: ויתיצב איש מבית צהל ושמו דניאל הגרי וייטב בעיני הנערות וימצא חן בעיניהן כי טוב מראה הוא: ויאמר הגרי מה, שאלות, ומה בקשות, וינתן לך, עד מיטוט החמאס והשבת החטופים ותעש.

ויבאו חיזבאללה הג'יהאד, נסראללה, איראן אל המתקפה אשר עשה סנוואר: וגם החותים עשו כדבר סנוואר ויאמרו הידידים חסידי אומות העולם לא על ישראל לבד תקפה סנוואר כי על כל העמים והמדינות: וישלח הנשיא ג'ו ביידן נושאת מטוסים אל מדינת ישראל: והיום הזה תאמרנה מלכי בריטניה צרפת ואנגליה גרמניה איטליה הודו יפן ספרד ברזיל ואיחוד האמירויות אשר שמעו את דבר המתקפה מילות תמיכה וגינוי וכדי, ביזיון וקצף: וסנוואר נדחף אל ביידן: ויאמר אם נא מצאתי אוזני חן בעיניך ואם על הנשיא טוב ינתן לי סיוע הומניטרי: כי מכרתי אני את עמי להשמיד להרוג ולאבד ואילו לשהידים ושפחות נמכרנו החרשתי כי אין פרופורציה בנזק המלך:

ויאמר גלנט אחד משרי המלך הביטוחניים: לך תגייס את כל היהודים כי עת חירום היא: והיהודים החרדים משתמטים הם מצהל כי תורתם אומנותם להגן על החיילים בעת משמרתם: ויעשו החרדים יום תפילה וזעקה והוסיפו בלימוד תורה: ורבים מעמי הארץ מתגייסים כי נפל עליהם בשורת המענקים והתגמולים:

בלילה ההיא נדדה שנת המלך: ויאמר המלך לחכמים יודעי העיתים כי כן דבר המלך להביא את ספר הסקרים דברי הבחירות: ויהיו נקראים לפני המלך: וימצא כתוב אשר הגיד ינון מגל על שקד ובנט שני סריסי המלך משמרי הסף אשר ביקשו לשלוח יד בממשלה: ויאמר המלך מה נעשה יקר וגדולה לינון על זה, ויאמרו נערי המלך משרתיו לא נעשה עמו דבר: ויאמר המלך מי בחצר, והרצי בא, לחצר בית המלך החיצונה לאמר למלך לתלות את סנוואר על העץ אשר הכין לו: ויאמרו נערי המלך משרתיו, אליו הנה הרצי הרמטכל, עומד בחצר, ויאמר המלך יבוא, ויבוא הרצי: ויאמר לו המלך מה לעשות באיש אשר המלך חפץ ביקרו: ויאמר הרצי בליבו למי יחפוץ המלך לעשות יקר יותר ממני, ויאמר הרצי, איש אשר המלך חפץ ביקרו יביאו לבוש מלכות אשר לבש בו בן המלך, ותספורת כאשת המלך, ואשר ניתן כתר מלכות בראשו, ונתון הלבוש והתספורת על יד איש משרי המלך הרגביים, והלבישו את האיש אשר המלך חפץ ביקרו, ויקראו לפניו: ככה יעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו:

ויאמר המלך להרצי: מהר קח את הלבוש ואת התספורת כאשר דיברת ועשה כן לינון המגלי היושב בעכשיו ארבע עשרה אל תדליף דבר מכל אשר אמרתי ויעש כן:

איש יהודי היה במדינת ישראל ושמו שי בן דדי אחיו של נתן לבית גראוכר איש חרדי: אשר הקים בירושלים עם תורמים מהגולה אימפריית חסד, כלל ישראל ביחד ננצח: והיה שי יושב בשער המלך לפנק את החיילים בכלים מכלים שונים אייפונים וטאבלטים, ואת היולדות בתפנוקיהן: ויהי אומן את משפחות החטופים כי אין לה מדינה שתדאג להן: ובכל יום ויום שי מתהלך ברחובות העיר לדעת את חלום החיילים באומרו, חייל, מה החלום שלך ובמה אפשר לפנק אותך: ובהגיע תור הנער, החרדי, הישיבה בוחר, אשר לומד בבני ברק לבוא אל שי לא ביקש דבר כי אם את דבר השם ומנות הצ'ולנט בלילי שישי: והנחות למשפחות עשה גיפט קארד כיד המלך: ויהי שי מוצא חן בעיני כל צופי הסטטוס: וגם אחים לנשק זכור לטוב: ותבאנה נערות בלוגריות מרחבי הרשת ותפוצותיה וטיוליה ופתחו במסע הסברה ששרי הממשלה אינם עושים, ותאמרנה מה זה ועל מה זה: ויצטרף נפתלי איש מרעננה לבית בנט וילך מאולפן לאולפן לבקש על נפשנו כי כלתה הרעה מאת סנוואר: וישאלו אנשי התקשורת מי הוא זה ואי זה הוא אשר מלאו לבו לעשות כן: ויאמר בנט: חמאס-נאצים: ויצא בנט ונפגש עם הלוחמים, ויאמר להם, לכו תתחתנו, פרו ורבו ומלאו את הארץ: ויוסף בנט עוד אומר, יש לנו עם של אריות: ויהי ביום ההוא בא מספר החטופים מאתיים חמישים ושלושה בשבי החמאס:

ויבואו משפחות החטופים אל רונן צור ויגידו לו אל תדמה בנפשך להימלט כי אם החרש תחריש בעת הזאת רווח והצלה יעמוד לחטופים ממקום אחר ואתה את עתידך הפוליטי תאבד ומי יודע אם לעת כזאת הגעת ליחצ: ויאמר רונן לך כנוס את כל המשפחות הקימו מטה החטופים וענדו עליכם שרשראות דיסקית הלב שלי שבוי בעזה וצומו עלי ואל תאכלו ואל תשתו שלושת ימים עלו בצעדה אל ירושלימה הבירה: ובכן אבוא אל אולפני התקשורת אשר לא כדת ויעשו ככל אשר צוה עליהם רונן: ויהי אחר המתקפה ויבוא סנוואר אל בית החולים אל־שיפא שמח וטוב לב: ויספר לאנשי אונרא וכל אוהביו את כל אשר קרהו, על החטופים, על הפגיעות על ההתעללויות והטבח: ויאמרו לו אוהביו אם מזרע היהודים המה לא תוכל להם כי נפול תפול לפניהם עודם מדברים עמו ומטוסי חיל האוויר הפציצו, ויבהילו את סנוואר אל המחילה אשר חפר לו: ובחודש העשירי הוא חודש אוקטובר, בשבעה ועשרים יום בו, ביום העשרים ואחד למלחמה הגיע דבר הפלישה הקרקעית להעשות נקהלו חיל התותחנים גבעתי והצנחנים גולני בבסיסיהם לשלוח יד במבקשי רעתם ברצועת עזה: ויכו החיילים בכל המחבלים מכת חיסול הרג ואבדן, ויעשו בשונאיהם כרצונם, והפשיטו אותם ברחובה של עיר ויקראו לפניהם מני מני מני מני ממטרה, כל היום אני רק טרללה לה: ומדינת ישראל צהלה ושמחה: ובכל מדינה ומדינה ובכל עיר ועיר מקום אשר דבר התיעוד מגיע שמחה וששון ליהודים נקמה ולצון: ורבים מעמי הארץ מתנערים כי שבויים הם בקונספצייתיהם: ובחבל עזה הרגו היהודים ואבד ארבעים אלף איש

את
אברהם־באריתא ואת 
ואאל־רג'בתא ואת
אחמד־ע'נדורתא ואת
רפאת־סלמאנתא ואת
עסאםא־בורכבהתא ואת
אסמעיל־סראג'תא ואת
אחמד־והבהתא ואת
אלערוריתא ואת
וסאם־פרחאתא ואת
עמאד־קריקעתא ואת
מרואן־עיסאתא ואת

עשרות מפקדי חמאס הרגו: ובסינוואר לא שלחו את ידם: ביום ההוא בא מספר הרוגים וחטופים בישראל המדינה: ויאמר דניאל דובר צהל: עד כה הוחזרו בחיים מאה ושנים עשר חטופים מהם בחילוץ צבאי ומהם במתווה אשר רקחו אנשי המוסד בדוחא ובמצרים: ארבעים וחמש נרצחו ונהרגו על ידי מחבלי חמאס, מאה שלושים וארבע עדיין נמקים בשבי החמאס, צהל ממשיך לפעול בעזה מהאוויר בים וביבשה על מנת להשיב את כולם הביתה: ויכתב הגרי את הדברים האלה בטוויטר:

ויאמר הנשיא ביידן למלך נתניהו מה בקשתך וינתן לך מה שאלתך עוד ותעש, ויאמר ביבי אם לנשיא טוב ינתן גם מחר ליהודים אשר בחאן יונס להיכנס לרפיח לעשות כדת חאן יונס וסג'עייה, ואת מנהיגי חמאס יתלו על העץ: ויען ביידן אל תעזו לעשות כן, ותנתן דונט בוושינגטון: ויקהלו החיילים אשר בעזה גם בחודש השישי למלחמה ויהרגו באל־שיפא מאות מחבלים ואת מנהיגי חמאס אשר ברפיח חסלו: ופני ביידן חפו: ושאר היהודים אשר במדינות המלך נקהלו ועמד על נשקם ונוח מאויביהם: והרוג במחבליהם בניסיון פיגועיהם: כי סנוואר בן החמאתא העזתי צורר כל היהודים חשב על היהודים לאבדם, ובבואו אל המנהרה אשר חפר אל היהודים חיסלו אותו, ולצרותנו סוף וקץ:

ויכתוב דניאל הגרי דובר צהל בכל תקף לקיים את אגרת הזאת השנית: וישלח ספרים אל כל היהודים אל מדינות המלך נתניהו: לקיים את ימי הפורים האלה בזמניהם כאשר קיימו בימי מרדכי ואסתר המלכה שמחה ומשתה ויום טוב: ואת אוזני סנוואר יאכלו ואת מזוודות הכסף למחנכים ישלחו: ונהפוך הוא אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם: והחודש הזה ייהפך מאבל ויגון לשמחה ויום טוב: לחזור לבתיהם וישובו אל משפחותיהם: ונכתב בספר:

וישם המלך נתניהו מס על הטבק ובני הישיבות: וכל מעשי תקפו וגבורתו ופרשת גדולת סנוואר אשר גדלו המלך הלוא הם כתובים על ספר דברי הקונספציה למלכי בנט וליברמן: כי שי גראוכר החרדי גדול ליהודים ורצוי לרוב אחיו, מפזר טוב בעמו ודורש שלום לכל חייל.

מגילת אסתר יחיא סינוואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד