י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קצין ולוחמים נפצעו

הותר לפרסום: לוחם צה"ל עילי דוד גרפינקל נפל אתמול בפיגוע בבנימין

במהלך המצוד אחר המחבל שביצע את הפיגוע אמש בבנימין, נהרג לוחם צה"ל עילי דוד גרפינקל, בן 21 ממושב סתריה | הלילה: כוחות צה"ל מיפו את בית המחבל

הותר לפרסום: לוחם צה"ל עילי דוד גרפינקל נפל אתמול בפיגוע בבנימין
רס״ל עילי דוד גרפינקל, זירת הפיגוע צילום: פלאש 90

לוחם צה"ל עילי דוד גרפינקל, בן 21 ממושב סתריה שבשפלה, נפל אתמול (שישי) בפיגוע בבנימין. כך הותר הערב לפרסום. גרפינקל הי"ד, לוחם בדרגת רס"ל ביחידת דובדבן של עוצבת הקומנדו, נהרג מאש המחבל אתמול במהלך המצוד אחריו סמוך לדולב.

בנוסף, בפיגוע, שאירע במרחב חטיבת אפרים, נפצעו באורח קשה קצין ולוחם מגדוד רם וחמישה לוחמים נוספים באורח קל ובינוני. בתוך כך, בקרב בצפון רצועת עזה, קצין לוחם במילואים המשמש כחוקר שטח ביחידה 504 נפצע אתמול באורח קשה.

בתום שעות של חילופי אש, כוחות צה"ל חיסלו את המחבל שביצע את פיגוע הירי בבנימין, שהחל עוד לפני השעה 06:00 בבוקר. אתמול מסר צה"ל כי המחבל ירה לעבר כלי רכב ישראלי בסמוך לצומת הפרסה שבחטיבת אפרים, לוחמי צה"ל בליווי כלי טיס של חיל האוויר, פתחו במרדף וניהלו חילופי אש מול המחבל. במהלך המרדף מסוק קרב תקף את המחבל וחיסל אותו בשטח סבוך במרחב הצומת.

במצוד אחר המחבל, שנערך במשך מספר שעות באזורים הכפריים סמוך ליישובים הפלסטינים בבנימין, השתתפו מסוקי קרב וכלי טיס של חיל אוויר.  במהלך המרדף נמלט המחבל לאזור עם צמחייה צפופה סמוך לכפר דיר אבזיע, שם הוא חוסל באמצעות טיל שנורה ממסוק.

מוקדם יותר ירה המחבל לעבר מיניבוס ליד היישוב דולב. לאחר שאמבולנס הגיע לזירה, המחבל פתח בירי גם לעברו.

הלילה פעלו כוחות צה"ל בכפר דיר איבזיע למיפוי בית המחבל מוג'אהד ברכאת מנסור, אשר ביצע את פיגוע הירי אתמול סמוך לצומת הפרסה.

פיגוע רס״ל עילי דוד גרפינקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד