י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
דורשים הסכם חטופים

מפגינים חסמו את הכביש, נעצר חשוד בהדלקת צמיג

למרות האישור שניתן ונקבע מתחם מוסדר למחאה בשיח עם המארגנים ובמקביל למחאה שאושרה ע"י המשטרה, התקבצו מספר מפגינים על דרך מנחם בגין באופן בלתי חוקי והחלו להפר את הסדר תוך הדלקת מדורות על הכביש

מפגינים חסמו את הכביש, נעצר חשוד בהדלקת צמיג
הפגנת משפחות החטופים צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90

אלפי מפגינים ובהם משפחות חטופים חסמו את דרך בגין סמוך לקריה בתל אביב. המשפחות הניפו שלט שעליו כתבו "169, הצילו, SOS", זכר למספר הימים שהחטופים נמצאים בשבי חמאס.

בווינט דווח כי על הגשר מעל נכתב: "עסקה - או גזר דין מוות". אבוקות אש הודלקו על הכביש, והמפגינים חסמו את דרכם של הכוחות לכיבוי אש. המשפחות הקריאו את שמות 134 החטופים, והודו למפגינים שהגיעו לחזק אותם. "134 ארונות הם לא תמונת ניצחון", אמרו.

מהמשטרה נמסר כי מתקיימת הפגנה בלתי חוקית של מפירי סדר בדרך מנחם בגין בת"א, נעצר חשוד בהדלקת צמיג.

המשטרה מסרה כי הבקשה לקיום המחאה הערב אושרה בהתאם לתנאים שנקבעו עם המארגנים ברחוב קפלן 22 ת"א, במדשאה סמוך למתחם שרונה. לרשות המוחים נסגר רחוב קפלן בחלקו, במטרה לאפשר איזון בין חופש המחאה באופן לגיטימי, לבין חופש התנועה תוך פגיעה מינימלית בשגרה.

למרות האישור שניתן ונקבע מתחם מוסדר למחאה בשיח עם המארגנים ובמקביל למחאה שאושרה ע"י המשטרה, התקבצו מספר מפגינים על דרך מנחם בגין באופן בלתי חוקי והחלו להפר את הסדר תוך הדלקת מדורות על הכביש.

בשלב זה חלק ממפירי הסדר לא נשמעו להוראות השוטרים ובצעו לסירוגין חסימה של כביש איילון תוך סיכון ממשי לחיי אדם. לאור הפרות הסדר בכוונת המשטרה להדוף את מפירי הסדר ולהשתמש באמצעי לפיזור הפגנות.

"אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור. נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים" נמסר מהמשטרה.

הפגנות חטופים חסימת כבישים תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד