י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תועמלן של חמאס

המשפיען חגג את מות חיילי צה"ל ונחסם

האנטישמי ג'קסון הינקל הודיע ל-2.5 מיליון עוקביו בטוויטר כי נחסם באינסטגרם. מאז ה-7 באוקטובר הפך חשבונו של הינקל ללוח מודעות של הסתה נגד ישראל. הוא נהג לפרסם בו פייק ניוז ותעמולה של חמאס

המשפיען חגג את מות חיילי צה"ל ונחסם
חשבון אינסטגרם צילום: unsplash

משפיען הרשת האמריקני ג'קסון הינקל הודיע היום ל-2.5 מיליון עוקביו בטוויטר כי אינסטגרם החליטה להשעות את חשבונו ברשת החברתית עקב "הפרת תנאיה של מטה". את החסימה ספג הינקל בזמן שידור חי לעוקביו, שבו לטענתו הגיע למספר שיא של כ-40 אלף צופים.

דב גיל-הר דיווח בכאן חדשות, כי הינקל, שהפך מאז 7 באוקטובר את חשבון האינסטגרם שלו לזירת התנגחות אנטי-ישראלית, היה אחראי לפרסומים של שמחה לאיד בעקבות מות חיילי צה"ל והפצת תיאוריות קונספירציה ברחבי הרשת. הינקל מחזיק בכחצי מיליון עוקבים באינסטגרם.

בחודשים האחרונים מירב עיסוקו של האנטישמי יליד קליפורניה היה במלחמה בעזה. הוא הוביל לאורך התקופה מכונת תעמולה אנטי־ישראלית מלאה בשקרים, שבוע לאחר הטבח בעוטף, צייץ הינקל תמונה של גופת תינוק שרוף מקיבוצי העוטף וטען כי העביר את התמונה בבדיקה דרך אפליקציה, שמצאה כי היא נוצרה על ידי בינה מלאכותית. 

עוד דווח, כי הציוצים של הינקל זוכים למיליוני צפיות ועשרות אלפי שיתופים. אך לא רק תעמולת חמאס מופצת אצל הינקל, בסוף השבוע טען כי אוקראינה עומדת מאחורי הטבח באולם המופעים במוסקבה והכריז ש"היא תשלם על כך".

מלחמת חרבות ברזל אנטישמיות ג'קסון הינקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד