כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

נחשף: "בחירה לדורות או בכיה לדורות"

יהדות התורה חשפה את הקמפיין כ-40 יום לפני הבחירות:"אנו מבינים שהפעם מדובר במערכה גדולה וחשובה מתמיד"

נחשף: "בחירה לדורות או בכיה לדורות"

יהדות התורה חושפת את הקמפיין: "בחירה לדורות". בשונה מהפעמים הקודמות בהם החלו בקמפיין פחות מחודש לפני הבחירות, הפעם יוצאת יהדות התורה עם הקמפיין מוקדם יותר – כ-40 יום לפני הבחירות, מתוך תחושה והבנה שמדובר במערכה גורלית וחשובה מתמיד.

כהפקת לקחים ממערכות בחירות קודמות פועלת "יהדות התורה" במטרה להגיע ל-100 אחוזי הצבעה. תחילה הוקם מטה ארגון המורכב מנציגי שתי המפלגות. חברי מטה הארגון יצאו ל'מבצע מיפוי' ייחודי. לראשונה שכרה יהדות התורה חברה חיצונית שתבצע פעילות מיפוי לקראת פתיחת מטות הבחירות, לצורך הפעילות נשכרו שני חברות המתמחות בטלמרקטינג בכלל ובציבור החרדי בפרט, שיבצעו מיפוי מקצועי של הציבור החרדי מכל רחבי הארץ. מול חברות הטלמרקטינג עומדים בקשר רציף נציגי "יהדות התורה" מכל רחבי הארץ שיש להם ניסיון במיפוי, ממערכות בחירות קודמות.

במטה הארגון מציינים כי "הפעם נגיע לראשונה ערוכים לפתיחת המטות עם מיפוי מסודר, ולא כפי שהיה עד עתה שתחילת המיפוי התחילה עם פתיחת המטה ונמשכה לאורך מערכת הבחירות עד ליום הבחירות עצמו, מה שהקשה על העבודה וההיערכות האמיתי של מערכת הבחירות".

במקביל קיים מטה ההסברה דיונים מרתוניים בשבועיים האחרונים ומחר יום שישי מתחיל הקמפיין הרשמי. כפי שפורסם בבחדרי חרדים, משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' יבצע את הקמפיין בציבור החרדי כאשר משרד הפרסום המנוסה והמיומן "בראשית" יבצע את קמפיין "יהדות התורה" למגזר הכללי.

מחר, יום שישי, ניתן כבר מתפרסמות המודעות הראשונות של קמפיין ההסברה ל"יהדות התורה" בהם תוסבר חשיבות המערכה, גודל המערכה, והאחריות של כל יחיד ויחיד לצאת ולהצביע – "בכיה לדורות או בחירה לדורות" – "בחירה לדורות ג'".

במטה ההסברה של יהדות התורה הסבירו: "עתה לאחר השנתיים הקשות מנשוא שהציבור החרדי עבר, ברור לכל בר דעת כי הפגיעה היא לא רק לטווח הקצר והמיידי הנוגע לכל עולם התורה ולכל משפחה חרדית, אלא מדובר בשרשרת של נזקים רוחניים וגשמיים לטווח הרחוק שמשליכים ומשפיעים גם לדורות הבאים.

"בכוחות משותפים אנו מתייצבים עתה בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א, מתוך תחושת אחריות והבנת גודל השעה. ניצבת בפנינו הזדמנות היסטורית לחזק את כוחה של "יהדות התורה", לקראת האתגרים הגדולים הניצבים לפתחה בקדנציה הקרובה, לכלל ולפרט. וכקריאת הסלוגן "בכיה לדורות או בחירה לדורות".
קמפיין יהדות התורה סלוגן סטיקר בחירה לדורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד