כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נזרק מהאופניים

שבר את עצם הבריח כשברח מחזיר

נער בן 17 שבר את עצם הבריח ותושב אחר נפגע בברכו מחזירי בר שמסתובבים חופשי ברחובות העיר חיפה. הנער נזרק מהאופניים למרחק של מספר מטרים, התגלגל מספר פעמים ונחבל ברגל וביד

שבר את עצם הבריח כשברח מחזיר
אילוסטרציה צילום: פלאש 90

שני בני אדם נפצעו במהלך סוף השבוע, לאחר מפגשים עם חזירי בר בחיפה. נער בן 17 סובל משבר בעצם הבריח ומאושפז במרכז הרפואי בני ציון בחיפה. הוא סיפר כי רכב על אופניים חשמליים באזור הכרמל, במהלך הרכיבה הבחין בחזיר בר על הכביש ובעת שניסה להימנע מלהיתקל בו, החליק, נזרק מהאופניים למרחק של מספר מטרים, התגלגל מספר פעמים ונחבל ברגל וביד, כך דיווח ליאור אל-חי באתר Ynet.

על פי הדיווח, הנער הובהל למרכז הרפואי בני ציון ולאחר סדרת בדיקות אובחן שבר בעצם הבריח. מנהלת המחלקה לרפואה דחופה - מיון ילדים במרכז הרפואי בני ציון, ד"ר אירנה ציסטיאקוב, ציינה כי "ייתכן והנער ייאלץ לעבור ניתוח מורכב".

עוד דווח, כי באירוע נוסף איש תקשורת חיפני, דורון שפר, נפגע על ידי חזיר בר גדול ברחוב בית שערים. שפר סיפר ל-Ynet: "הגעתי לאסוף את הבן שלי מבית דודיו. ראיתי באמצע השביל שמוביל אל הבית שלהם חזיר בר גדול. כתבתי להם, 'אני פה, אבל החזיר מפריע לי בדרך'. חיכיתי שלוש-ארבע דקות ואז הוא זז הצידה לשול השביל היכן שיש אדמה. חשבתי שזה זמן טוב ללכת. התחלתי לצעוד, אבל הוא הרים את הראש, והחליט שזה לא מוצא חן בעיניו שאני מתקרב. הוא רץ אליי ובתוך כמה שניות 'בום'. הוא נגח בי, זרק אותי הצידה והמשיך לרוץ למעלה במדרגות בחזרה אל הרחוב".

למחרת, פנה שפר למרפאת לין בחיפה, הוא קיבל זריקת טטנוס, עבר חבישה וקיבל אנטיביוטיקה. "הרופא בדק וראה שאין שבר. זה פצע פתוח וחבלה שדימם לא מעט. זה עדיין כואב לי".

 

חזיר בר חיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד