י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שבוע לפני השחרור

מאות ליוו למנוחות את לוחם הנח"ל שנפל

מאות ליוו היום את ליאור רביב מראשון לציון, שהובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בעיר. רביב נפל בהיתקלות עם מחבלים בפעילות בבית החולים שיפא בעזה

מאות ליוו למנוחות את לוחם הנח"ל שנפל
סמ״ר ליאור רביב הי"ד צילום: דובר צה"ל

מאות ליוו היום את סמ"ר ליאור רביב בן 21 מראשון לציון, לוחם בגדוד 932 מחטיבת הנח"ל, שהובא למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בעיר. רביב נפל בהיתקלות עם מחבלים בפעילות בבית החולים שיפא בעזה, כשבוע לפני שחרורו מהשירות הסדיר. הוא הותיר אחריו שני הורים ושלוש אחיות, כך דווח באתר Ynet.

רביב למד בישיבת בני עקיבא בראשון לציון, והמשיך למכינה הקדם צבאית קשת יהונתן. הוא היה אמור להשתחרר בחודש אפריל השנה, אך בצה"ל כבר הודיעו לו ולחבריו כי ימשיכו לארבעה חודשים כמשרתי מילואים בצו 8.

ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ספד לו ואמר: "אומרים כי בחג הפורים צריך להיות בשמחה, אך איך אפשר להיות בשמחה כאשר נלקח מאתנו עוד מלח הארץ? ליאור, בן 21 בנופלו, היה התגלמות הפנים היפות של החברה הישראלית. מלא בציונות ואהבת הארץ, בנתינה אינסופית ובהקרבה למען האחר. חבריו ללימודים ולצוות מספרים כי ליאור תמיד נהג בצניעות, ענווה ונועם הליכות. היה ילד מסור למשפחתו, אמונתו ומדינתו. כמה עוד בנים ובנות נקריב במלחמה הזו? הורים לא אמורים לקבור את ילדם, זו לא דרך הטבע. זה המחיר הכבד מנשוא שאנו משלמים כדי לחיות כאן״.

 

ליאור רביב עזה מלחמת חרבות ברזל בית החולים שיפא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד