י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נהג טייס

טיפשים בכבישים: הפעם למשטרה נמאס

שוטרי משטרת התנועה קלטו נהג אוטובוס נכנס לתחנת דלק באזור חולון וביקשו ממנו להציץ ברישיון הנהיגה שלו. הוא שלף רישיון, אבל זה היה רישיון של אדם אחר

טיפשים בכבישים: הפעם למשטרה נמאס
אוטובוס מחולט צילום: דוברות המשטרה

השבוע במהדורה מיוחדת של טיפשים בכבישים נספר לכם על איש מיוחד שגר בדיריג'את שבדרום. האיש הזה רק בן 22 אבל יש לו עבודה מכובדת: נהג אוטובוס. רק שיש בעיה אחת: אין לו רישיון לנהוג על אוטובוס ולמעשה אין לו אפילו מרישיון על טוסטוס.

למרבה המזל שוטרי משטרת התנועה קלטו את בעל החלומות (על להיות נהג אוטובוס) נכנס לתחנת דלק באזור חולון בשבוע שעבר וביקשו ממנו להציץ ברישיון הנהיגה שלו. הוא שלף בשמחה רישיון, אבל זה היה רישיון של אדם אחר. זה סיפור אמיתי לחלוטין ואתם יכולים לראות איך האוטובוס שלו נגרר בשמחה על ידי המשטרה.

רוצים עוד סיפור על מישהו שאין לו רישיון? בבקשה: שוטרי משטרת התנועה ביצעו פעולת אכיפה בכפר קאסם ושם הם נתקלו בתושב הכפר בן 77 נוהג לו להנאתו ברכבו. רק שמתברר שרישיון הנהיגה שלו נפסל בשנת 1987, כלומר הוא נוהג לו בכבישים – ללא רישיון נהיגה - מעל 30 שנים. הנהג נחקר ושוחרר, רכבו הושבת ונקווה שהסיפור הזה יסתיים בהורדה של עוד נהג מסוכן מהכביש.

רוצים עוד נהג כזה? לבריאות: שוטרי משטרת התנועה תפסו בשבוע שעבר תושב ג'דיידה מכר בן 46 נוהג על משאית בכביש 70. לנהג הזה יש עבר עשיר: הוא נתפס נוהג פעם שלישית בזמן פסילה. הפעילות הזאת היתה יזומה, השוטרים ידעו עם מי יש להם עסק. ולכן העונש היה חמור: 9 חודשים של מאסר בדרך של עבודות שירות, פסילה של 3 שנים וגם חילוט של המשאית, כלומר המשאית הוחרמה ולא תחזור.

ויש עוד סיפור אחד שאיתו נסגור: הסיפור של הטייס מדיר אל אסד: רק בן 29 וכבר שובר שיאי מהירות. השוטרים שתפסו אותו בכביש 85 בצפון ראו במכשיר המדידה המשטרתי מכונית לבנה טסה במהירות 205 קמ"ש ומיהרו לשלוח את הנהג למעצר בית. רישיון הנהג נפסל ל-30 יום. נסיעה טובה וזהירה.

 

נהג אוטובוס משטרת ישראל מהירות מופרזת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד