כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
נחשף מידע רב

בחמאס מודים: צה"ל חדר עמוק לארגון: "מתארגנים מחדש"

גורם בארגוני הטרור חמאס בעזה הודה בראיון לתקשורת הלבנונית כי צה"ל חדר עמוק מאד לשיפא. עוד טען הבכיר כי "מצב ההתנגדות עדיין טוב, וניתן לספוג את כל האבדות ולחיות איתן"

בחמאס מודים: צה"ל חדר עמוק לארגון: "מתארגנים מחדש"
לוחמי שייטת 13 בשיפא צילום: דובר צה"ל

העיתון הלבנוני אל-אחבאר, המקורב לחיזבאללה, ציטט היום (שני) בכיר בחמאס שהודה כי "אי אפשר לזלזל בגודל החדירה של צה"ל לבית החולים שיפא, ואי אפשר להמעיט בגודל הדמויות שנעצרו או נהרגו".

הגורם טען כי למרות זאת "ההתנגדות והמבנה הגמיש שלה אינם מבוססים על ההנחה של איש אחד. ההתנגדות התמודדה עם המצב הנוכחי והצליחה לעצב מחדש את שורותיה, לאור האפשרות שהאויב קיבל מידע חדש בעקבות החקירה עם העצורים".

כזכור, הבוקר דיווחנו כי צה"ל ממשיך את המבצע בבית החולים שיפא בעזה, לאחר שהתברר שמחבלים בכירים בחמאס בכירים משתמשים בבית החולים לנהל ולקדם פעילות טרור.

בכירים בצה"ל אמרו לרשת ABC כי המבצע בבית החולים הגדול ביותר בעזה, שיפא, הוא אחד מ"המבצעים הגדולים והמוצלחים ביותר" במלחמה שנמשכת כמעט שישה חודשים נגד חמאס.

צה"ל מסר הבוקר כי נעצרו יותר מ-800 חשודים וכי כ-480 מהם חברים בחמאס או בג'יהאד האיסלאמי. יחידות מודיעין מיוחדות החלו לתחקר חלק מהם, ומי שנמצאו לא קשורים לארגוני טרור שוחררו, יותר מ-170 מחבלי חמאס נהרגו במהלך המבצע.

חמאס שיפא עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד