כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

גפני: "הרב שך לא היה נותן לנו ללכת עם השמאל"

גוש שמאל-חרדים מתפוגג: אחרי דרעי, גם גפני רומז על כוונותיו ליום שאחרי • צפו בוידאו מדבריו בכנס פעילים אמש

גפני, פלאש90
גפני, פלאש90

תמיכה חרדית גורפת בממשלת הימין: לאחר הקולות שנשמעו מצד ש"ס, על כך שלא תשב בממשלת שמאל, נאם אמש (ה') גפני בכנס של פעילי דגל התורה, ואמר - "הרב שך לא היה נותן לנו ללכת עם השמאל. דגל התורה מעולם לא הלכה עם ממשלת שמאל".

את הדברים אמר גפני אמש, בכנס בחירות מיוחד של מפלגת 'דגל התורה', שם השתתפו עשרות עסקני דגל התורה ופעילי אירגוני הקירוב.

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני נשא דברים בכינוס והתייחס לאפשרות להצטרפות לממשלת שמאל בעתיד: "הרב שך זצ"ל לא נתן לנו ללכת, אני לא מדבר על היום, לגבי היום נראה לאחר הבחירות, אבל הרב שך לא נתן לנו ללכת עם השמאל.

"לא בגלל שהיתה לנו בעיה - לנו השמאל היה יותר טוב והיו נותנים לנו יותר, הימין לא שווה שום דבר בעניין הזה. הוא לא נתן לנו ללכת עם השמאל כי הוא אמר שאנחנו חייבים לדאוג לילדים החילונים שלומדים בבתי הספר הממלכתיים שידעו להגיד שמע ישראל. הוא אמר כל הזמן שלמעלה ממיליון ילדים לא יודעים מה זה שמע ישראל".

גפני הוסיף ואמר: "אנחנו בדגל התורה עד היום לא הלכנו אף פעם עם השמאל, זה ההנחיה שיש לדגל התורה. כשיש בעיה בהסעות בחינוך, גם הרב אלישיב וגם הרב שטיינמן אמרו שאת עיקר הכסף של ההסעות לתת למוסדות הקירוב".

כאמור, הדברים הללו של גפני באים לאחר הדיווחים על כך שמפלגת ש"ס צפויה להודיע על תמיכה בבנימין נתניהו לראשות הממשלה, עוד לפני הבחירות.

גפני שמאל הרב שך דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד