כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לחימה במספר חזיתות

הרוגים בתקיפה אווירית במזרח סוריה; צה"ל תקף מבנים בלבנון

שבעה פעילי מיליציות איראניות נהרגו בתקיפה שאירעה הלילה בצפון מזרח סוריה. התקיפה בוצעה שעות לאחר שמטוס תובלה איראני שנשא ציוד לוגיסטי נחת בשדה התעופה בעיר | חיזבאללה קיבל אחריות הלילה על ירי לעבר שומרה ושלומי בתגובה לתקיפות הישראליות אמש בכפרים בדרום לבנון

הרוגים בתקיפה אווירית במזרח סוריה; צה"ל תקף מבנים בלבנון
זירת התקיפה צילום: צילום מסך

תחנת הרדיו הסורית sham fm המזוהה עם משטר אסד דיווחה על תקיפה אווירית לעבר כמה עמדות במזרח סוריה בקרבת הגבול עם עיראק. לפי הדיווח, התקיפה כוונה ליעדים בעיר דיר א-זור, העיר אל-מיאדין והעיירה אל-בוכמאל, אזורים שבהם יש נוכחות לאיראן ושלוחותיה.

בערוץ אל-מיאדין הלבנוני דיווחו על תקיפות אוויריות מבלי לציין מי עומד מאחוריהן. דווח עד כה על שבעה פצועים בתקיפות.

המרכז הסורי לזכויות אדם דיווח גם הוא על לפחות תשעה פעילי מיליציות איראניות שנהרגו בתקיפה שאירעה הלילה בעיר דיר א-זור בצפון מזרח סוריה. התקיפה בוצעה שעות לאחר שמטוס תובלה איראני שנשא ציוד לוגיסטי ופעילים נחת בשדה התעופה בעיר.

בתוך כך בחיזבאללה קיבלו אחריות הלילה על ירי לעבר שומרה ושלומי בתגובה על התקיפות הישראליות אתמול נגד הכפרים בדרום לבנון. במקביל בארגון הודיעו על מותו של חוסיין עלי דבוק מדרום לבנון בלחימה נגד ישראל. ההרוג ה-248 שהודיע עליו חיזבאללה מתחילת המלחמה, כך דיווח רועי קייס בכאן חדשות.

דובר צה"ל מסר הבוקר כי מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב טיר חרפה ומבנה צבאי נוסף של הארגון במרחב א-דהירה. במהלך הלילה, זוהו שני שיגורים משטח לבנון לעבר מרחב שלומי, צה"ל תקף את מקורות הירי.

 

מלחמת חרבות ברזל תקיפה בסוריה איראן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד