י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הרוכב המתנדנד

עד דלא ידע: טס במהירות 200 קמ"ש ברכב יוקרתי

טיפשים בכבישים במהדורה מיוחדת מפורים החולף: כמה נסעה המזראטי וכמה בקבוקים שתה רוכב האופנוע?

עד דלא ידע: טס במהירות 200 קמ"ש ברכב יוקרתי
רכב מסוג מזראטי נתפס על 200 קמ"ש בכביש לירושלים והוחרם צילום: דוברות המשטרה

בימים כתיקונם, בתחילת השבוע אנחנו אוהבים להביא לכם את החדשות על הטיפשים בכבישים ולקוות שאתם לא תיתקלו באנשים האלה לידכם בכביש בגלל שהם עלולים להרוג אתכם, אבל השבוע התרחשו כמה אירועים שגרמו לנו לתפוס את הראש ולשאול את עצמנו אם בגלל חג פורים הנהגים בישראל החליטו להתחפש לעבריינים כבדים? אחרת אין לנו סיבה להסביר רק את הדברים ששוטרי משטרת התנועה גילו ביומיים האחרונים.

נתחיל באירוע שקרה אתמול: שוטרים שישבו להם ליד מחלף לטרון וביצעו אכיפת מהירות הבחינו במכונית מרשימה: מזראטי איטלקית ויפה בצבע לבן, ללא ספק מחזה נדיר בכבישי ישראל. רק שנהג המזראטי, צעיר בן 25 תושב מזרח ירושלים לא נתן לנהגים שסביבו הזדמנות לראות את המכונית שלו, כי הוא טס במהירות 200 קילומטרים לשעה. אומנם בשביל זה מזראטי בונה את המכוניות שלה, אבל למה לעשות את זה בכביש מספר 1? הנהג נחקר, שוחרר בתנאים מגבילים וכתב אישום יוגש נגדו.

ומה אתם אומרים על רוכב הקטנוע שהחליט לחגוג פורים עד דלא ידע אבל לעשות את זה תוך כדי רכיבה? הסיפור המוזר הזה קרה השבוע: שוטרים שהיו במשימת סיור בכביש 4 שמו לב לקטנוע שנסע לו בכביש כשלוחית הרישוי שלו מוסתרת. הסתרה של לוחית רישוי זו עבירה אז השוטרים ביקשו מהרוכב לעצור. ואז השוטרים שמו לב שהקטנוע והרוכב מתנדנדים להם ביחד, או כמו שבמשטרה אמרו: "השוטר הבחין כי הקטנוע מתנדנד ואינו יציב". אז מה עשו השוטרים? ביקשו מהרוכב שיעשה בדיקת אלכוהול. ומה עשה הרוכב? אמר להם שזה לא מתאים לו.

בישראל יש חוק שאומר שמי שסירב לבדיקת אלכוהול - דינו כדין מי שהודה שהוא שיכור. אבל איך מוכיחים בכל זאת שהאיש היה שיכור? טוב, זו כבר לא בעיה: בארגז של הקטנוע המתינה לשוטרים מתנת פורים חגיגית: משלוח מנות חגיגי של בקבוקי אלכוהול פתוחים. הרוכב המתנדנד עוכב לחקירה לאחר שסירב לבדיקת אלכוהול, רישיונו נפסל ל-30 יום וגם הקטנוע שלו הושבת ל-30 יום.

 

משטרת ישראל פורים נהיגה במהירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד