י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לטוס בנוחות מלאה – כיצד נבטיח קנייה משתלמת ומוצלחת של מזוודות חדשות?

כולנו נוסעים וטסים לפחות אחת לתקופה, לרוב לצרכי חופשות ונופשים אך לא אחת גם לצרכי עסקים, ביקורים משפחתיים, לימודים ועוד. כשטסים לחו"ל חשוב שיהיו לנו בדיוק המזוודות והתיקים הנוחים והמתאימים ביותר לצרכים שלנו. מזוודות חדשות ניתן למצוא כיום באינספור חנויות ואתרים שונים, חלקן טובות ואיכותיות יותר וחלקן פחות. כיצד נבטיח קנייה מוצלחת ומשתלמת של מזוודות חדשות? להלן כמה טיפים עיקריים שיבטיחו כי לטיסה הבאה שלכם תגיעו עם המזוודות הנכונות, המתאימות והנוחות ביותר עבורכם

לטוס בנוחות מלאה – כיצד נבטיח קנייה משתלמת ומוצלחת של מזוודות חדשות?
מזוודה לטיסה צילום: pixbay

לבחון היטב את זהות היצרנית של המזוודות שאנו שוקלים לקנות -  כשמדובר במוצר כמו מזוודה, חשוב לוודא כי אנו קונים דגם איכותי ועמיד, כזה שיחזיק מעמד שנים רבות וארוכות. מכיוון שאיננו מומחים למזוודות ותיקים, אחת הדרכים העיקריות והיעילות ביותר לוודא זאת היא באמצעות בחינת החברה המייצרת את אותן מזוודות שאנו שוקלים לקנות. ישנן כמה חברות עיקריות בתחום זה אשר ידועות כיצרניות של מזוודות איכותיות ועמידות. לדוגמה – מרקו פולו (MARCO POLO), סמסונייט, LEADER, Verage, TROOPER, TUCCI ועוד.

תמיד שווה לחפש קודם אחר מזוודות במבצע – מצד אחד אנו רוצים מזוודות איכותיות ועמידות, מצד שני נרצה לשלם כמובן כמה שפחות. לכן, כדאי לחפש קודם כל אחר מזוודות במבצע של יצרניות מובילות ונחשבות של תיקים ומזוודות, דוגמת המותגים שהוזכרו לעיל. לא אחת ניתן למצוא דגמים איכותיים ומובילים של מזוודות במבצע משמעותי, לעיתים גם כזה במסגרתו מקבלים ממש עשרות אחוזי הנחה.

קניית סט מזוודות במקום קנייה בנפרד – רובנו זקוקים לכמה מזוודות שונות בגדלים שונים. למשל – מזוודה גדולה ו"ראשית" לצד מזוודה בינונית או קטנה יותר, מזוודה בינונית לילדים, מזוודה קטנה שנוכל להעלות אתנו למטוס בנפרד מהמזוודה הגדולה הנשלחת לבטן המטוס וכו'. לכן, כדאי לחפש מראש אחר סט מזוודות , ואם נמצא סט מזוודות במבצע – מה טוב. סט מזוודות יכלול לרוב שתיים, שלוש או ארבע מזוודות בגדלים שונים (ישנם גם סטים גדולים יותר), כולן בעלות מראה אחיד ושל אותה יצרנית. המחיר פר מזוודה יהיה לרוב משתלם יותר ברכישה של סט, ומגוון האפשרויות לארוז ולקחת את החפצים שלנו בנסיעה יגדל משמעותית.

לדאוג שיהיה לנו לפחות טרולי אחד – מבחינת תיקים ומזוודות אנחנו חיים בעידן הטרולי – מזוודות עם גלגלים עמידים וידיות נשיאה נשלפות, אותן ניתן פשוט לגרור איתנו לכל מקום בלי שנצטרך להתאמץ להרים את המזוודה אפילו פעם אחת. גם אם אינכם משתמשים יותר מדי במזוודות טרולי, מומלץ מאוד לתת להן צ'אנס. לא בכדי זה הפך להיות הסוג הנפוץ והפופולארי ביותר של מזוודות ותיקים לטיסות ונסיעות. בפרט, מומלץ להצטייד במזוודת טרולי עלייה למטוס – טרולי בינונית אשר מותאמת במידותיה לדרישות חברות התעופה בנוגע לגודל המזוודה שמותר להעלות אתנו למטוס. כך, תוכלו לקחת אתכם את כל הדברים החשובים וה"דחופים" לנסיעה, כך שאם הכבודה ששלחתם בבטן המטוס תתעכב או תאבד, יהיה לכם אתכם לפחות את מרבית החפצים החשובים...

מזוודות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד