י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כולל מיוחד לזכרו ביום הפורים ובשושן

שנתיים להסתלקותו: הגראי"ש קנייבסקי עלה לציון אביו

בארגון "ארחות יושר" מציינים שנתיים להתסלקותו של מרן בעל ה"דרך אמונה". הגראי"ש קנייבסקי עלה לציונו של אביו מרן שר התורה זצ"ל. צפו בתמונות

שנתיים להסתלקותו: הגראי"ש קנייבסקי עלה לציון אביו
יום היארצייט של מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

בפורים דמוקפין חל יום השנה לפטירתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, שהסתלק לעולמו לפני שנתיים בעיצומו של יום הפורים.

מאחר ובני משפחת מרן זצ"ל נוהגים דיני פורים בבני ברק גם בט"ו אדר כמנהג ה'חזון איש', עלו רק הבוקר, יום שלישי, בני משפחת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל לציונו הק' מיד לאחר התפילה עם הנץ החמה, כפי שנהג מרן זצ"ל בעצמו ביום פטירת אביו ודודו החזון איש לעלות לאחר התפילה.

במעמד בהשתתפות רבים מבני המשפחה ומקרובי מרן זצ"ל נשאו תפילה מיוחדת על המצב השורר בארץ הקודש, שימליץ טוב על עם ישראל בכלל ועל החטופים השרויים בשבי בפרט.

לרגל יום השנה להסתלקותו, יזמו בארגון "ארחות יושר" שעומד בראשות נכדו ונאמן ביתו הרב אריה קנייבסקי, כולל מיוחד ללימוד ביום הפורים וביום שושן פורים לע"נ הטהורה. בכולל שהתקיים במספר סניפים למדו מאות אברכים וקיבלו מילגה מכובדת תרומת נדיבי לב מחו"ל.

בנו הגדול של שר התורה, הגאון רבי אברהם ישעיהו קנייבסקי ראש כולל ארחות יושר עבר לפני התיבה בלדרמן ובבית מדרשו, ערך סיום על כל התלמוד ירושלמי ביום השנה להסתלקות אביו זצ"ל במעמד בני המשפחה ומקרובים, כאשר את סיום הבבלי יערוך בס"ד כמנהג אביו זצ"ל בערב פסח בבית הכנסת לדרמן.

הרב חיים קנייבסקי ארחות יושר הרב אברהם ישעיהו קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד