י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקנות חכם

"רמי לוי לעסקים": בשורה עצומה בתחום הצרכנות

רמי לוי שיווק השקמה ממשיכה לשנות את ענף הצרכנות בישראל ופתחה בצפון מרלוג המיועד למכירה סיטונאית, המתאים לעסקים ומוסדות ולכל מי שיודע לקנות חכם

"רמי לוי לעסקים": בשורה עצומה בתחום הצרכנות
רמי לוי לעסקים צילום: מתוך הסרטון

"רמי לוי שיווק השקמה" הפכה לשם מוכר בקרב משפחות רבות ומוסדות בישראל עם כוח קנייה רב ורחב ומגוון עצום של מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד. כעת הם מבשרים על חדשה חשובה בתחום הצרכנות - "רמי לוי לעסקים", פרויקט מיוחד המוזיל עלויות לעסקים, מוסדות ולמשפחות ברוכות ילדים או בקיצור - לכל מי שמעוניין לקנות חכם.

"לרמי לוי שיווק השקמה יש כוח לקנות המון ובזול, מגוון ענק של מוצרים". משתף אבי משיח מנהל 'רמי לוי לעסקים. "לרמי לוי יש סיטונאות ותיקה מירושלים למינימרקטים ומכולות. זה מה שהביא אותי לקדם יחד עם רמי, חברה שנקראת רמי לוי לעסקים, כלומר פלטפורמת מכירה סיטונאית לכל עסקים ומסודות באשר הם - מכולות, אולמות, גנים, בתי אבות ועוד".

משיח מציין כי גודלו של המרלוג הוא כ-3000 מטר, והוא שוכן בחיפה ברחוב הנופר וניתן להגיע לשם בימים ראשון עד חמישי מהשעה 7:00 עד השעה 17:00 ולרכוש את כלל המוצרים.

"קיבלתי החלטה שאני לא מוכר מוצרים רק לעסקים אלא לכל מי שחפץ", מוסיף. "אם משפחה ברוכת ילדים רוצה לקנות חכם, היא יכולה לרכוש כאן בקרטונים סגורים כמויות גדולות של מוצרים שיוזילו להן את העלויות החודשיות באופן משמעותי. מדובר בקרטונים הכוללים 9-12 מוצרים לערך, כך שהם יכולים להתאים לכל דורש. כמו כן אם מישהו מעוניין לקנות כמות סחורה גדולה לשבת חתן למשל, הוא יכול לבוא לכאן ולחסוך הרבה כסף".

המרלוג של רמי לוי מציע חגיגת קניות אמתית למשפחות ברוכות ילדים, כשהכל מסודר בצורה נוחה וכיפית במקום אחד, עם מגוון עצום של מוצרים, הכשרויות המהודרות ביותר ומחירים מוזלים בצורה יוצאת דופן כמו שרק רמי לוי יודע להציע. "אנחנו מוכרים את כל סוגי המוצרים יבשים, לרבות מוצרי ניקיון, שתייה, אלכוהול, קפואים. הכל מוצע במגוון גדלים. כך למשל מנהל ישיבה יכול לקנות חומוס וטחינה בכל הגדלים, מ-5 קילו עד 20. כך שזה מיועד גם עבור צורך קמעונאי באריזות קטנות וגם עבור מוסדות באריזות גדולות". 

עם תוכנית להמשיך ולהתרחב בפתיחת מרלוגים נוספים במרכז ובדרום הארץ, נראה כי רמי לוי שיווק השקמה רק ממשיכה לגדול ולהתבסס כאחד השחקנים המובילים בתחום המכירה הסיטונאית למשפחות ומוסדות בישראל, תוך שהיא שומרת על יתרונה התחרותי עם מחירים אטרקטיביים ומגוון עצום של מוצרים.
 

רמי לוי לעסקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד