י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא חותמת גומי"

אדלשטיין: "ניסיון למנוע מוועדת חו"ב לטפל בחוק הגיוס ייתקל בתגובה"

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ אדלשטיין הבהיר בוועדה: "כל ניסיון לעקוף את תקנון הכנסת ולמנוע מוועדת החוץ והביטחון לטפל בחוק הגיוס, ייתקל בתגובה הולמת". הוא הוסיף: "זה לא יהיה סימפטי לאף אחד שינסה לעשות את הדבר הזה"

אדלשטיין: "ניסיון למנוע מוועדת חו"ב לטפל בחוק הגיוס ייתקל בתגובה"
יולי אדלשטיין צילום: דוברות הכנסת

יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, התייחס הבוקר (שלישי) בישיבת הוועדה לחוק הגיוס ואמר: "אני לא יודע מה יהיה בממשלה, אנחנו ועדת חוץ וביטחון שמפקחת על הממשלה. אני שומע שיש שם כל מיני דיונים מרתוניים על חוק הגיוס".

אדלשטיין הוסיף: "אני לצערי הרב מתחיל לשמוע שמועות שמתכננים איזה שהוא ניסיון לעקוף את ועדת חוץ וביטחון, כנראה שהוכחנו בשנה האחרונה שאנחנו לא חותמת גומי של הממשלה, ומתכננים כל מיני ועדות קואליציוניות, סיעתיות, מתבססים על כל מיני תקדימים שהיו סביב חוק הגיוס. 

אני רוצה לומר בצורה חד משמעית, מחוץ לחדר הזה אין חברי כנסת שיש להם את התמונה של כוח אדם, של דרישות תקציביות, של עליות, של צורך בחיילים לבט"ש וכל הדברים שהם הכי רלבנטיים לצרכים של מערכת הביטחון.

לכן כל ניסיון לעקוף את תקנון הכנסת ולמנוע מוועדת החוץ והביטחון לטפל בחוק הגיוס, אם וכאשר יבוא, ייתקל בתגובה הולמת ואני אומר את זה כאן ועכשיו לפני שמישהו עלה על המסלול הזה, זה לא יהיה סימפטי לאף אחד שינסה לעשות את הדבר הזה", הבהיר.

יולי אדלשטיין חוק הגיוס ועדת חוץ וביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד