כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מאבק על קולות ברסלב? ש"ס ויחד משגרות ניחומים

פטירת המוהר"ש שלחה את המפלגות לנסח הודעת ניחומים • ש"ס מזכירים את קשריו עם הגר"ע יוסף, וישי - את קשריו עם הרב מאזוז

מוהר"ש שיק אצל הגר"ע יוסף, זכר צדיקים לברכה
מוהר"ש שיק אצל הגר"ע יוסף, זכר צדיקים לברכה

עם ההודעה המרה על פטירתו של הצדיק מיבנאל המוהר"ש שיק זצ"ל, שיגרו התנועות השונות הודעות ניחומים על פטירתו לכלי התקשורת, האם זו מלחמה על קולות ברסלב, שחלקם הגדול צבוע ש"ס?

בהודעת הניחומים של ש"ס נכתב כי "מועצת חכמי התורה של תנועת ש״ס, רבנן ותלמידהון, יו"ר התנועה הרב אריה דרעי, נציגי התנועה ופעיליה, המומים ואבלים על הסתלקותו בטרם עת של האי גברא יקירא, מזכה הרבים, אשר השיב רבים מעוון והאיר את נתיבותיהם של אלפי יהודים, הצדיק מיבניאל, מוהרא"ש שיק זצוק״ל.

"כבר נודעה ברבים חיבתו הגדולה של מרן הגר"ע יוסף זיע"א לצדיק מיבניאל זצוק״ל, אשר סייע תמיד ונאבק למען תנועת ש"ס ושגשוגה להרבות כבוד שמים והחזרת עטרה ליושנה. הצדיק נהג אף להגיע לשיעוריו של מרן זיע״א בבית הכנסת ׳היזדים׳ וקרא בכל עת ללכת לאורו של מרן ולציית לדעתו, דעת תורה".

בש"ס מוסיפים עוד כי "תנועת ש״ס משתתפת בצערם של אלפי חסידיו ותלמידיו מקהילת ברסלב המעטירה, ואבלה יחד עם כל בית ישראל על האבדן הגדול לעולם התורה והחסידות. ומן השמים ננוחם וה׳ ירפא את שבר עמו אכי״ר".

וגם יו"ר מפלגת יחד חה"כ אלי ישי משגר הודעה משלו: "צער גדול יורד על עולם התורה עם היוודע דבר הבשורה הקשה על לכתו של הצדיק מוהרא"ש שיק מיבניאל זצוק"ל.

"זהו אובדן גדול לעולם התורה והחסידות. זכה הצדיק לקרב יהודים רבים לעבודת ה' בספריו ובמאמריו והיה משען ומסעד לתלמידיו. זכה לקשר מיוחד עם מרן מאור ישראל הגר"ע יוסף זיע"א ושנים רבות עמד בקשרי הלכה עם מורה דרכנו הגאון הגדול ראש הישיבה רבי מאיר מזוז יבלט"א".
שיק עובדיה שס יחד דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד