כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תומך בעמדת נתניהו

הנשיא: "צריך להמשיך במלחמה, ולהביא את סינוואר חי או מת"

בנאום בירושלים לרגל חנוכת קמפוס חדש אמר הנשיא כי ישראל עושה כל מאמץ כדי להשיב את החטופים הביתה. "עושה כל מאמץ בדרכים רבות ומגוונות". הנשיא הוסיף: "ברגע הזה עלינו להיות מאוחדים ומלוכדים"

הנשיא: "צריך להמשיך במלחמה, ולהביא את סינוואר חי או מת"
הנשיא בטקס חניכת קמפוס מובילאיי בירושלים צילום: חיים צח / לע״מ

נשיא המדינה נאם היום (שלישי) בטקס חניכת קמפוס מובילאיי בירושלים ושיבח את התעשייה הישראלית ש"מתקדמת במלוא עוזה - זה הניצחון האמיתי".

הנשיא התייחס למלחמה, למשא ומתן ועל מנהיג חמאס: "המציאות היא כזו - ועל העולם ועלינו להפנים זאת: הכל מתחיל ונגמר ביחיא סינוואר. הוא שהחליט על טבח השבעה באוקטובר, הוא שמחפש מאז לשפוך דם של חפים מפשע, הוא ששואף לחמם את הגזרה האיזורית, לחרב את הרמדאן, לעשות הכל כדי לחרב את החיים המשותפים, בארצנו ובאזור כולו, לסכסך אותנו בתוך עצמנו ובעולם כולו. הוא שמחפש להפעיל טרור ועל העולם כולו ועל האיזור כולו לדעת שהאחריות היא רק אצלו וזה לא ילך לו! אנחנו לא ניתן לו".

הנשיא התייחס לסינוואר ותמך בעמדת ראש הממשלה: "ברגע הזה עלינו להיות מאוחדים ומלוכדים. ישראל עושה כל מאמץ כדי להשיב את החטופים הביתה. עושה כל מאמץ בדרכים רבות ומגוונות. בסופו של דבר אין ברירה, צריך להמשיך במלחמה, וצריך להביא את סינוואר חי או מת כדי שנוכל לראות את החטופים בבית".

לסיום אמר: "אני מחזק מכאן את משפחות החטופים, ואומר להם: מדינת ישראל תעשה הכל כדי להחזיר אותם הביתה".

הנשיא הרצוג חמאס מלחמת חרבות ברזל יחיא סינוואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד