י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ובכיר המוסד שוחחו עם החרדים העומדים להשתלב בגופי המודיעין

בערב עמיתים של תכנית פרד"ס, המיועדת לחרדים המבקשים להשתלב בגופי הביון והמודיעין בישראל, התארחו יו"ר ועדת החוץ והביטחון יולי אדלשטיין | בכיר המוסד לשעבר שעמד בראש אגף המבצעים ופיקד על מבצעים נועזים בארצות אויב, מסר הרצאה מסווגת | ההרשמה למחזור החמישי נפתחה

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ובכיר המוסד שוחחו עם החרדים העומדים להשתלב בגופי המודיעין
באדיבות המצלם צילום: יולי אדלשטיין במפגש

עשרות חברי המחזור הרביעי של התכנית היוקרתית פרד"ס, המכשירה ומשלבת חרדים בגופי הביטחון והביון של מדינת ישראל, התכנסו לערב גיבוש במהלך חופשת הלימודים, בהשתתפות הנהלת התכנית ובכירים במערכת הפוליטית והביטחונית.

בפתח המפגש הופיע יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ יולי אדלשטיין, שהעניק סקירה רחבה בפני העמיתים על ההתרחשויות הביטחוניות מאז פרוץ המלחמה בשמחת תורה ומן מה שהתרחש לפני כן. והשיב לשאלות המשתתפים שנגעו במגוון נושאים ביטחוניים וחברתיים, בהם נושא חוק הגיוס העומד בימים אלו על הפרק והדילמות הכרוכות בו.

בתום המפגש העלה אדלשטיין תיעוד ממנו וכתב: "פגשתי הערב בחורים נהדרים ומוכשרים מפרויקט פרד"ס, פרד"ס מפעילה מסלול הכשרה ייחודי שנבנה בהתאם לדגשים החשובים לתלמיד חרדי וכולל מכינה קדם-אקדמית ולימודי תואר ראשון בתחומים רלוונטיים, לצד קיום סדרי לימוד תורניים קבועים. בוגרי הפרויקט מיועדים לתפקידי מפתח בארגוני הביטחון והמודיעין של ישראל, תוך מחויבות מתמשכת לשילובם המוצלח ושמירה על אורח חייהם החרדי והחסידי במהלך עבודתם. ביחד, כעם אחד, ניצור כאן מציאות חדשה. טובה יותר, מקרבת יותר, מאחדת יותר".

בחלקו השני של הערב הופיע ח', ראש אגף המבצעים במוסד לשעבר, שפיקד על המבצעים הכי נועזים של ישראל בארצות אוייב, ושיתף את הנוכחים בסיטואציות מגוונות ומסווגות אותם חווה במהלך עשרות שנות שירותו כלוחם ומפקד בארגון שחלקם עתידים להשתלב בשורותיו בעתיד הקרוב. המשתתפים המשיכו בשיח של שאלות ותשובות במהלכו החכימו רבות על אופן הפעילות ואורח החיים של לוחמי המוסד.

חתם את הערב יו"ר ומייסד התכנית, הרב משה קהן, שהביע את הערכתו בפני העמיתים על ההשקעה המרובה שלהם במהלך תקופת הלימודים לקראת תהליך ההשמה שחלקם כבר בעיצומו וצפוי להתרחב בחודשים הקרובים במשרות בכירות בגופי המודיעין והביטחון בישראל.

בימים אלו נפתחה ההרשמה למחזור החמישי של התכנית, המתרחבת משנה לשנה, וזוכה לאמון רב בציבור החרדי מחד ובקהיליית המודיעין מאידך.

להרשמה הקליקו:

 https://www.pardes-project.org.il/?utm_source=PR&utm_medium=katava&utm_campaign=24

 

אדלשטיין יולי פרד"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד